minkä ikäisenä esikoinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla la kuukauden päästä ja olen silloin 28. Huh, luulin olevani nuori äiti, kun ei kaveripiirissä vielä kellään ole vauvoja:) Kai me ollaan vaan hitaasti kehittyviä;)

Jännää, että täällä vastailevat enempi juniorit, kun kuitenkin tuo ekan saamisen keski-ikä lienee lähempänä 28 v.
Itse odotan ekaa, ja ikää on 40+. Ja yhtä hyvä ikä se on tämäkin.........:)

Täytän joulukuussa 31v.ja saan esikoiseni tammikuussa.Yritystä takana oli 5v.,kaksi keskenmenoa..Kunnes viime toukokuussa tärppäsi koeputkihedelmöityksellä.Olemme onnemme kukkuloilla!

23 vuotta, nyt kolmatta yritän ikää nyt 27. Jokainen omalla ajallaan. Itse en osaisi kuvitella elämääni toisin, kukapa meistä osaisi. Ei ole yhtä oikeaa ikää. Minulle tämä ollut paras ikä. Ja nautin elämästäni kauheasti=). Tuohon esikoisen syntymään mennessä olin lukenut kaksi ammattia ja asunuut ulkomailla ja mennyt naimisiin ihanan miehen kanssa joka edelleen ihana=) niin että kummasti kerkesin. Jokainen siis tavallaan. Onnea elämään kaiken ikäisille äideille!!!

Laskettu aika on tulossa kovaa vauhtia 11 päivän päästä ja siitä viikon kuluttua täytän 30 eli jos vauva tulee ajoissa niin olen 29, jos myöhässä niin sitten olenkin jo kolmekymppinen. Jännää....

Huh. Olen 28-vuotias ja 29-vuotias kun esikoinen syntyy. Enpäs olisi minäkään voinut aiemmin nyytiä maailmaan tuoda vaikka elämänkumppani on kauan jo vierelläni porsuttanut - ei olisi riittänyt kapasiteettia! Opiskelu, matkustelu, muutot...

Yhteistyössä