V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:tästä aiheesta keskustelua löytyy pilvin pimein ja oikeaa vastausta ei ole. se on jokaisen henkilökohtainen asia ja omien tuntemusten mukaan kannattaa elää.
Alkuperäinen kirjoittaja hemmetti!!!:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:tästä aiheesta keskustelua löytyy pilvin pimein ja oikeaa vastausta ei ole. se on jokaisen henkilökohtainen asia ja omien tuntemusten mukaan kannattaa elää.
No todellakin näin. Ei ventovieraat anna mitään oikeita vastauksia "voit viedä lapsesi 5,7kk iässä tähän kellonlyömään hoitoon, 3,8tunniksi"
voi että voi olla naurettavaa...
Tunnet itse lapsesi,toimi sen mukaisesti!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hemmetti!!!:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:tästä aiheesta keskustelua löytyy pilvin pimein ja oikeaa vastausta ei ole. se on jokaisen henkilökohtainen asia ja omien tuntemusten mukaan kannattaa elää.
No todellakin näin. Ei ventovieraat anna mitään oikeita vastauksia "voit viedä lapsesi 5,7kk iässä tähän kellonlyömään hoitoon, 3,8tunniksi"
no sun mielestä sitte naurettavaa.. ku sulla varmaan lapsia.. mulla niitä ei vielä ole mutta tulossa kylläki, ja vuoden vaihteessa olis tuttavamme synttärit, vauva on sillon n 2kk niin mietin vaan että onkohan liian nuori hoitoon että pitääkö jättää juhlat väliin.. ja mulla ei minkään laista aiempaa kokemusta lapsista.. kunhan kysyin.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hemmetti!!!:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:tästä aiheesta keskustelua löytyy pilvin pimein ja oikeaa vastausta ei ole. se on jokaisen henkilökohtainen asia ja omien tuntemusten mukaan kannattaa elää.
no sun mielestä sitte naurettavaa.. ku sulla varmaan lapsia.. mulla niitä ei vielä ole mutta tulossa kylläki, ja vuoden vaihteessa olis tuttavamme synttärit, vauva on sillon n 2kk niin mietin vaan että onkohan liian nuori hoitoon että pitääkö jättää juhlat väliin.. ja mulla ei minkään laista aiempaa kokemusta lapsista.. kunhan kysyin.
kyllä varmaan voit viedä hoitoon
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:tästä aiheesta keskustelua löytyy pilvin pimein ja oikeaa vastausta ei ole. se on jokaisen henkilökohtainen asia ja omien tuntemusten mukaan kannattaa elää.
Alkuperäinen kirjoittaja vierasvain:vaikka muutamaksi tunniksi?? ja minkä ikäisenä vois harkita että jättäis eka kertaa yökylään??