Minkä ikäiselle tytölle reiät korviin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syksy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
8 v sai kesällä. aikaisemmin ei itse edes ois uskaltanu. oisin voinu muutaman vuoden vielä odottaa. ja kakkonen ei saa yhtään aikaisemmin vaik kuin haluais. tytön hoitopaikassa on tyttö 3 v. jolla reijät, en ymmärrä .

Meidän tytöllä on ollut reiät jo vuoden, ja tytöllä on nyt ikää 3v8kk. Minä halusin, tyttö itse halusi, isällä ei ollut mitään sitä vastaan, ja tyttö on rohkeaa sorttia (ei ilmekään värähtänyt kun reiät laitettiin) niin miksipä ei. Mitään ongelmia ei ole korujen kanssa vielä eteen tullut.

Antakaa lasten olla lapsia.Miksi niistä pitää yrittää tehdä jotain näyttelykappaleita.
Vasta näin kaupassa lapsen jolla oli korvikset ja likka istui vielä siinä kaupankärryjen kiinteessä istuimessa.
Ja hänen tukka oli leikattu aivan karmeesti ja sit muka piti olla korvikset.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
meillä sai ollessaan reilu vuoden ikäinen,eikä vielä tähän pvään mennessä oo sanonu,että tahtois pois..

Sairasta.

oisko sen takia ,että joidenkin kulttuuriin se "kuuluu"???? mitä siitä jos joku tuntee olonsa hyväksi korvieksien kanssa oli sitten 1v tai 10v . se ole sulta pois???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä sai ollessaan reilu vuoden ikäinen,eikä vielä tähän pvään mennessä oo sanonu,että tahtois pois..

Sairasta.

oisko sen takia ,että joidenkin kulttuuriin se "kuuluu"???? mitä siitä jos joku tuntee olonsa hyväksi korvieksien kanssa oli sitten 1v tai 10v . se ole sulta pois???

Siis väitätkö tosissasi, että yksi vuotias sanoo äidilleen, että haluaa korvikset, koska tuntee olonsa niiden kanssa paremmaksi! Hah hah... Mäkin haluan tavata sen lapsen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sairasta.

Siis väitätkö tosissasi, että yksi vuotias sanoo äidilleen, että haluaa korvikset, koska tuntee olonsa niiden kanssa paremmaksi! Hah hah... Mäkin haluan tavata sen lapsen...

en ole väittänyt! mä vaan kirjoitin ,.että eiköhän se ole jokaisen OMA asia mitä tekee tai on tekemättä. jos sä et laita muskulles reikiä korviin ,niin joku muu haluaa omalle. EI se ole sulta taas yhtään pois tai edes kuulu sulle pätkääkään mitä muut tekee!!!!!!!!!!

Yhteistyössä