M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ite olen aina ajatellut että mitä enempi korviksia on sitä tärkeempää ois että ne sopii hyvin yhteen. Ja näin pienillä pitää olla myös pienempiä koruja jos on useampi vierekkäin. Mutta ite tykkään että 2 per korva on siistin näköistä ja kolmekin on jos sopivat korut osaa valita.Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Ne on ihan nätit, mutta toivon että tyttö ei halua enempää reikiä korviin. Useampi reikä on jotenkin...ei nättiä, mun mielestä.
Ainakaan täällä päin ei vieläkään usein näe korviksia noin pienellä, eikä varsinkaan 2-vuotiaalla. Mutta minusta nätit.Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Meidän 3½-vuotiaalla tytöllä on ollut korvikset noin vuoden ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja Egg:Ainakaan täällä päin ei vieläkään usein näe korviksia noin pienellä, eikä varsinkaan 2-vuotiaalla. Mutta minusta nätit.Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Meidän 3½-vuotiaalla tytöllä on ollut korvikset noin vuoden ajan.
Äkkiähän ne hiukset kasvaa, mutta isompana on taas joitteittenki mielestä vaikeempi laittaa ja hoitaa niitä korviksia.Alkuperäinen kirjoittaja ylrika:Eikä kovin kivan näköistä kuin hiuksia ei vielä ole mutta korvikset näkyy.
Työpaikallani laitetaan korvareikiä.. Joskus meinaa hermostuttaa tosissaan kun huomaa, että lapsi ei halua reikiä vaan äiti jankuttaa vieressä, et:" ku ne on niin söpöt ja kyllä sinä kuitenkin haluat". Lapsi peittää jo korvia käsillään, et äiti mennään pois, nii eikö mitä:"no laitetaan nyt". Sitten on yksi reikä napsautettu ja lapsi huutaa kuin pää olisi irroitettu ja äiti jatkaa: " laitetaan nyt se toinenkin, ei se satu". Haloo, lapsi ei saa enää kunnolla edes ilmaa kun on niin paniikissa. Ja äiti sanoo: "minä pidän lasta paikallaan, pitäisikö joku päästä kiinni niin saadaan toinenkin reikä" ja kysyn minä vain, että kenen iloksi?!
Mielestäni lapsi on jo monesti ilmaissut, ettei hän uskalla ja siksi aika ole vielä sopiva. Äiti, kyllä sinä jaksat hetken odottaa söpöjä korviksia, että lapsi on valmis!!
Aika nuorena ootte laittanu, tekeekö edes kukaan lävistäjä nykyisin noin nuorille?Neiti sai toiset reiät 6v7k
Aika nuorena ootte laittanu, tekeekö edes kukaan lävistäjä nykyisin noin nuorille?[/QUOT