\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 22:10 Bintje kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 22:09 ukkelipukkelinäiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 22:05 Tytönjapojanmamma kirjoitti:
Mietin vaan, että miksi sen tarvii syödä lautanen tyhjäksi? Eikö riittäisi, että syö niin paljon, että on kylläinen?
No en tiiä miten tuolla ekaksi syömisen maininneella, mutta kun meillä tuo neiti saattaa olla päivän syömättä. Ja ruokapöytään tulo on niiiin vastenmielistä. Vaikkei saisi herkkuja. Eli kun edes kiltisti tulis pöytään ja jotain söis... =)
Minä olen pitänyt pääasiana et kunhan ees maistaa. Poika saattaa olla pitkänkin "syömättä" mut en ole huolestunut. Eiköhän tuo osaa syödä sen mitä tarvii ja kyl se nälkä sit ajaa syömään
Niin..tänään neiti ei syönyt risotostaan kuin herne-maissi-paprikat. Mutta jännä homma, kun muistan miten itse muksuna äiti aina sanoi että "syö edes lihat" jne. kun en ois jaksanu enää syödä. No tottakai sitä ittekin niin toivoo että jotain tukevampaakin menis alas, mutta j
os neiti itte saa valita, niin syö ne kurkut/tomaatit yms. lautasen laidalta ja jättää muun
Kun yleensä puhutaan että lapset syö nihkeesti vihanneksia.
Ja alkup. aiheen vierestä että hurahti... :ashamed: