Minkä ikäiselle tällaisen uskaltaa ostaa ihmeteltäväksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaunis :) Mutta ei tuosta 1-vuotias vielä iloa irti saa... mutta sitten taas toisaalta voisin tuon siltikin itse viedä lahjaksi, vanhemmat vain saisivat pitää sen kirjahyllyssä tms tallessa niin kauan että lapsi sitä osaisi käsitellä. On meilläkin tytöllä "jemmassa" vastaavia kalliimpia lahjoja (koriste-es yms) joista olen ajatellut että saa ne sitten kun osaa niitä arvostaa ja kuvittelisin että tuollainen olisi aika hieno esine ensimmäiseen omaan asuntoon koriste/muistoesineeksi :)
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä