M
mie
Vieras
Tytölle 6v:nä laitatin lävistyliikkeessä. Lupasin, että saa ensimmäisen napalävistyksenä 14v:nä jos vielä silloin haluaa. Nyt siis 10v.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kumpaan korvaan se "kuuluu" pojilla laittaa? Siinä on muistaakseni joku juttu.
Enpäs kuollaksenikaan muista... Homouteenhan se liittyy... tai ainakin ennen... Meidän isukilla taitaa olla vasemmassa..
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kumpaan korvaan se "kuuluu" pojilla laittaa? Siinä on muistaakseni joku juttu.
Enpäs kuollaksenikaan muista... Homouteenhan se liittyy... tai ainakin ennen... Meidän isukilla taitaa olla vasemmassa..
No jotain tommosta. Ja joskus ala-/yläasteella se oli niiiiiiiiin tärkeää, että kummassa korvassa se koru on.
Kysykääs nyt joku pojaltanne, että miten on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:No se on lähinnä sun ongelma. Etenkin toivon ettei tyttäreni lähde tohon tatskahölmöyteen täysikäiseksi tultuaan.Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:Tytär 14v ja on pyytänyt mutta ei ole saanut. Viimeksi lupasin et 16-vuotiaana saa.[/quote
Ite olin 7 kun sain ekat korvakorut ja 14kun sain ekan tatuoinnin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:No se on lähinnä sun ongelma. Etenkin toivon ettei tyttäreni lähde tohon tatskahölmöyteen täysikäiseksi tultuaan.Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:Tytär 14v ja on pyytänyt mutta ei ole saanut. Viimeksi lupasin et 16-vuotiaana saa.[/quote
![]()
![]()
mulla on 4 tatuointia ja josai vaihees rinnan päälle tulos 1 lisää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Isommat muksut on vissii ollu 5v kun ovat ite alkaneet pyydellä korviksia ja saaneet ne.
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:Ootteko muuten laitattanut korviin reiät ampumalla vai lävistysliikkeessä?
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:Sä voit laittaa vaikka 400 tatskaa jos huvittaa. Jossain vaiheessa tuo tatskamuoti kuitenkin häviää ja sä et niistä pääse eroon vaikka haluaisit.Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:No se on lähinnä sun ongelma. Etenkin toivon ettei tyttäreni lähde tohon tatskahölmöyteen täysikäiseksi tultuaan.Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:Tytär 14v ja on pyytänyt mutta ei ole saanut. Viimeksi lupasin et 16-vuotiaana saa.[/quote
![]()
![]()
mulla on 4 tatuointia ja josai vaihees rinnan päälle tulos 1 lisää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ^^:Miksi korvanlehdet on eri asia? Samalla tavalla siitä voi todella huonolla tuurilla saada ties minkä pöpön edellisen ammutun jäljiltä :-X En todellakaan laittais lapsiani riskille alttiiks vaan veisin ennemmin asiantuntevaan lävistysliikkeeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No haloo, ei kai kukaan sitä ota "muodin vuoksi"![]()
Ja jos itse olet noin muodin vietävissä niin älä ole typerä ja kuvittele että muut ovat samanlaisia kuin sinä.