en muista yhtään minkä ikänen seikoinen oli..mutta 2 vuotias kai, koska oon pikkusisaruksia ainakin alkanut opettaan pyörällä ajamaan 2vuotiaasta eteenpäin.
Meillä 2v4kk ikäinen ajoi kesällä kolmipyöräisellä ja loppukesästä apupyörillä varustetulla pyörällä. Hankittiin sellainen potkupyörä jota kokeillaan nyt tulevana kesänä. Olisi ehkä pitänyt heti aloitella sillä, mutta ehti löytämään tuon "tavallisen" pyörän jo varastosta.
3v 5kk oppi viime kesänä ajaan ilman apupyöriä...pikkuveli 2v 2kk ei osoittanut edes mielenkiintoa pyörää kohtaan. että varmaan se 2v on aika hyvä ikä aloitella....
Alle vuoden ikäsille työnnettävä kolmipyörä. 2-3v sitten ihan tavalliset pyörät ja apupyörät lähtenyt vajaa 4-vuotiaana.
Kolmipyörällä on raskasta opetella polkemaan, joten en suosittele sitä ollenkaan. Tosin mukava pienempiä, jotka ei osaa vielä ajaa, työnnellä siinä.