L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Mun mielestä sillon kun lapsi on esim.koulun jälkeen yksin kotona. Eli kyl mä ostasin jo ekaluokkalaiselle puhelimen jos joutuu kotona oleen yksinään.
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:totuus on se, että yläasteella oleva alkaa olla sen verran iso, että hän tarvii kännykkää. nuorempi ei. koska ala-asteikäisen lapsen menot ja tulemiset pitää tietää muutenkin, kuin soittelemalla, että missä lapsi on.
mä totesin, omalla kokeilulla, että alle yläaste ikäinen ei sitä tarvii, kun neiti halus 8 vuotiaana välttämättä kännyn kun muillakin on, nyt ei ole ainakaan vuoteen koskenut koko kännykkään. tosin tuo on kyllä aika hyvä perustelu, että kotona ei ole lankapuhelinta, no sehän voi olla tietty sellainen yhteinen kotikännykkä.Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:me ollaan mietitty että ostetaanko 6v. lahjaksi pojalle kännykkä ja perustelut on että kotipuh. (lankapuh.) laitettiin pois heinäk. alussa, joten ihan sen takia että kotonakin ois puhelin jotta saan kiinni, jos en olekkaan kotona kun ensi syksynä alottaa ekanluokan. ei saa kuljettaa puhelinta mukana, vaan on kotona =)
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:mä totesin, omalla kokeilulla, että alle yläaste ikäinen ei sitä tarvii, kun neiti halus 8 vuotiaana välttämättä kännyn kun muillakin on, nyt ei ole ainakaan vuoteen koskenut koko kännykkään. tosin tuo on kyllä aika hyvä perustelu, että kotona ei ole lankapuhelinta, no sehän voi olla tietty sellainen yhteinen kotikännykkä.Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:me ollaan mietitty että ostetaanko 6v. lahjaksi pojalle kännykkä ja perustelut on että kotipuh. (lankapuh.) laitettiin pois heinäk. alussa, joten ihan sen takia että kotonakin ois puhelin jotta saan kiinni, jos en olekkaan kotona kun ensi syksynä alottaa ekanluokan. ei saa kuljettaa puhelinta mukana, vaan on kotona =)
jut näin olemme ajatelleet,että se kännykkä pysyy lipaston päällä kotona ja siitä saa kotiväen kiinni!
mutta ostamme sen pojalle 6v. lahjaksi vaikka onkin kaikien yht. puhelin =)