lapset ja kännykät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
14 ja 13 on omat kännyt.
Meidän 2 luokkalainen ei vielä saa ekä eka uokkalainenkaan. Eivät tarvitse vielä. isoveljen känny on kotona, ei koulussa joten jos tulee siaa niin soittakoon sillä.
Lokakuussa isi on kotona niin ei tarvii äitille soitella töihin ku on tärkeää asiaa: lue kysytän saako pelata tai saako kahvin kanssa ottaa keksiä
 

Yhteistyössä