14 ja 13 on omat kännyt.
Meidän 2 luokkalainen ei vielä saa ekä eka uokkalainenkaan. Eivät tarvitse vielä. isoveljen känny on kotona, ei koulussa joten jos tulee siaa niin soittakoon sillä.
Lokakuussa isi on kotona niin ei tarvii äitille soitella töihin ku on tärkeää asiaa: lue kysytän saako pelata tai saako kahvin kanssa ottaa keksiä