Minkä ikäiselle/kokoiselle tuo äp:n toppapuku on tarkoitettu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lissu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, on varmaan aika reilu haalari teidän tytölle talvella, kun meidän poika on nyt vajaa 10kk ja jotain 73cm pitkä ja painaa jotain 8,6kg ja se haalari on vielä TOSI iso, hihat ja lahkeet menee ihan kokonaan käsien ja jalkojen päälle. Eli varmaan joskus lopputalvesta on sopiva.

Meillä viime vuoden heinäkuussa syntynyt poika. Meillä oli vuoden 2006 pakkauksen puku. Toppapuku oli sopiva kevättalvella. Nyt ei enää sovi. Alkutalvesta meillä oli 68cm toppapuku.

68 siinä lapussa lukee, mutta ainakin meidän tytölle on valtavan suuri ja on 68 cm pitkä. Muut vaatteet on kokoa 68. Varmaan tuossa vuoden ikäisenä on sopiva ja nyt siis ikää 9kk

80 cm on mun mielestä koko ollut usein äp:n toppapuvuissa. Eli reilu on koko ekana talvena. Kevyt toppapuku taitaa olla pienempi, meniskö se , jos alle laittaa villanuttua + lämmintä housua?Siis alkutalvesta, tai jos lauha talvi, etkä asu lapissa..

tänään just kokeilin tuolle pojalle että vieläkö menis niinku vaunuhaalarina ku nukkuu, ikää 1v3kk painoa 15.5kg ja pituutta 80 cm ja hyvin mahtu vielä päälle

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli voisi olla järkevää ostaa 70cm haalari talveksi?

Niin, tai onko tutuilla, kavereilla tai sukulaisilla pientä toppapukua jääny. Noihan ei juuri kulu, kun vauva vaunuissa nukkuu, ei siis kuraannu tms...

Meillä on toisena haalarina Reiman vauvahaalari joka sekin on kokoa 68 ja on lähes yhtä suuri kuin ap:n haalari (meillä vuoden 2007 malli) joten en nelikuiselle ostaisi kuin korkeintaan 62 kokoisen haalarin.

Mä jännään miten meidän käy. Meillä viime vuotinen äitiyspakkaus, eli se 68 cm. Jätkä on nyt jo pidempi, mutta tuo haalari on aika väljä. Mä ainakin TOIVON että Peikkis siihen mahtuisi, ikää hällä nyt 3,5 kk.

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Meillä on toisena haalarina Reiman vauvahaalari joka sekin on kokoa 68 ja on lähes yhtä suuri kuin ap:n haalari (meillä vuoden 2007 malli) joten en nelikuiselle ostaisi kuin korkeintaan 62 kokoisen haalarin.

nojooo...tuo ny taas riippuu niin vauvasta =)
mun 4kk poju oli 68 pitkä, mä en siis ois 62 ostanu...

Meillä poika synty (syntyessään 52cm) marraskuun lopussa. Käytti ensimmäisen talven äp:n (2006) toppapukua eikä se sinne hukkunu tai menny hukkaan. Seuraavana talvena ois varmaan menny vielä päälle, mutta toi oli jo sen verran liikkuvaista sorttia et ostettiin pikkasen vettäpitävämpi puku hälle.

Yhteistyössä