M
"mammama"
Vieras
Meillä esikoinen oliis toisen syntyessä n 2,5-vuotias ja mietin että kannattaisiko hankkia enää sisarusrattaita/vaunuja? Kumminkaan ei kovin pitkiä matkoja tuon ikäinen jaksa vielä kävellä tai jos kaupungille lähdetään.. Mitäs mieltä olette? Esikoisen vaunut myytiin (ajateltiin, ettei niille pitkään aikaan tarvetta..
) Ja sitte on olemassa ihan perus emmaljunga rattaat + matkarattaat.