Ostaisitko Brion tai Oran sisarusrattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Möhkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Möhkö

Vieras
vaikka mielestäsi ne on rumat?
Emmaljunga on kauniimpi mutta kalliimpi.
Mietin että maksanko siitä että saan rattaat joista oikeasti pidän vai säästänkö rahaa ja otan sellaiset jotka tekee pahan olon.
Ja siis syytä en tiedä miksi nuo kaksi näyttävän minun silmääni pahalta.
Olen koettanut niitä katsella eri kuvakulmista ja tottua mutta ei silmä totu ei.

Oikeasti tahtoisin ihan vaan yhdistelmävaunut vauvalle mutta kun tuo 2 vuotias ei vielä jaksa pitkiä matkoja kävellä eikä seisomalaudalla seiso niin pakko ostaa sisarusrattaat.

Ora taitaa olla hieman kapeampi? Parikin senttiä on aika merkittävät joskus... :)

Kumman saa helpommin kasaan, vai onko sillä sulle merkitystä? Meillä on Orat, enkä mä jaksa nostaa niitä auton kyytiin. Siksi vaihdettiin nyt Easywalkeriin.

en kyllä ostas kaksosrattaita tai siis ite ostin kun oli ikä ero 2v2kk mut ei kauaa tarvinnu ku rupes esikko polkeen pyörällä kesällä ja talvellakin jos ei lunta ja sitkun lunta niin pulkassa tuntu ainakin et ite ostin turhaan,kun ei esikko niissä sit paljoo istunutkaan,mut helposti ne saa kyllä myytä pois.

En myöskään saanut brioja autoon, mutta autottomana se ei niin tärkeää ole. Nuo oli meillä käytössä kaikkialla muualla paitsi jos oli pikkukauppoihin tarve-silloin isompi käveli tai istui rattaissa jolloin vauva oli liinassa tai repussa =)

http://www.babycity.fi/files/babycity.kotisivukone.com/pict00233.jpg
isokuva vaunuista

http://www.babycity.fi/tuotteet.html?id=14/111
tuotetietoa...

ja on saatavana muinakin väreinä... ainakin pitäisi olla... kotkassa oli kauppa jossa näitä oli myynnissä ja oli tosi nättejä värejä ja väriyhdistelmiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Mä ostaisin Easywalkerit.

Haluan, että molemmille on oma kuomu. Isompi saa katsella eteenpäin ja pienempi minuun päin.

cerenalla on myös tälläinen mahdollisuus...
http://www.pikkuhurmuri.fi/tuotteet/pienet/1198730922.jpg

Jos olet lyhyt, ota sellainen jossa on säädettävä työntöaisa. Tuplavaunulla on sen verran painoa ettei sitä jaksa käsitellä, jos aisa on liian korkealla.

Itse olen 161 cm, ja tämä on olennainen kriteeri.

Minä olen vielä muutaman sentin lyhyempi ja tarvitsen ehdottomasti kääntyvän työntäaisan (ns. nappisäätö). Teleskooppiaisaa ei saa tarpeeksi alas.

Alkuperäinen kirjoittaja kaksosten äiti:
Jos olet lyhyt, ota sellainen jossa on säädettävä työntöaisa. Tuplavaunulla on sen verran painoa ettei sitä jaksa käsitellä, jos aisa on liian korkealla.

En halunnut mitään silmäniskua tuon nappisäädön jälkeen. Panin vain sulun kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja &:
Minä olen vielä muutaman sentin lyhyempi ja tarvitsen ehdottomasti kääntyvän työntäaisan (ns. nappisäätö). Teleskooppiaisaa ei saa tarpeeksi alas.

Alkuperäinen kirjoittaja kaksosten äiti:

Yhteistyössä