V
vieras
Vieras
Mietin tuossa, kun aloitan työt ja aamuisin kuljetaan päiväkotiin auton kyydillä ja tullaan bussilla pois.. Meillä yhdistelmävaunut, jotka eivät mahdu auton peräkonttiin.. Lisäksi on sateenvarjorattaat, mutta ne niin keikkanat, ettei niillä kyllä jaksa lasta kuskata.. Lapsi on nyt 2,5 vuotta, joten onko ihan tyhmää ostaa vielä esim jotkut ketterästi kasaan laitettavat avorattaat..?