minkä ikäinen tarpeeksi vanha vieras lapsenvahti, esim. MLL?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli minkä ikäisen vieraan hoitajan ottaisitte hoitamaan lapsianne hyvällä omallatunnolla? ja minkä ikäisen lapsen kanssa ja missä kohdin ikärajat vaihtuu mielestänne?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
15 v. Miksei 14 v jos on "tosikypsä" ikäisekseen esim iltahoitoja tekemään.

mulla huonoja kokemuksia murkkuikäisistä lastenhoitajista. Nimitteli lasta, kinasi jne. maksa sitten tuollaisesta vielä....

Mulla erinomaisia kokemuksia murkkuhoitajista. Ja ei ne lapset siihen kuole jos saavatkin vähän erilaista kohtelua välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja .:

mulla huonoja kokemuksia murkkuikäisistä lastenhoitajista. Nimitteli lasta, kinasi jne. maksa sitten tuollaisesta vielä....

Mulla erinomaisia kokemuksia murkkuhoitajista. Ja ei ne lapset siihen kuole jos saavatkin vähän erilaista kohtelua välillä.

en mä kyllä maksais siitä jos lapsenvahti väittäis että sun isäs kerto et kakkaat housuun ja oot itkupilli jne. Musta toi oli tosi törkeetä, jos lapsi olis heti kertonut tosta en olis maksanut ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja .:

en mä kyllä maksais siitä jos lapsenvahti väittäis että sun isäs kerto et kakkaat housuun ja oot itkupilli jne. Musta toi oli tosi törkeetä, jos lapsi olis heti kertonut tosta en olis maksanut ollenkaan.

voi ei, kamalaa! mä oon miettinyt yleensäkin että miten noin nuoria koulutetaan lapsenvahdeiksi että palkkaako niitä joku, mutta näemmä.

Yhteistyössä