Minkä ikäinen on liian vanha virpomaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mutsi

Vieras
11-vuotiaani hinkuu virpomaan, mutta itse suhtaudun vähän nihkeästi..Tuntuu, että pienemmät ovat vilpittömämmällä mielellä liikkeellä (vaikka toki palkkaa odottavat), itsekin ajattelen vanhemmista virpojista, että siinä on tehty korillinen vitsoja ahneesti..Hirveä riita tytön kanssa asiasta!

Anna mennä vaan...kyllä tyttö sen itse huomaa, milloin ei enää kannata mennä. =) Ensi vuonna voi jo olla muut kiinnostuksen kohteet. Itse aattelen, et ihanaahan tuo on jos vielä kiinnostaa.

Mä taisin viimeisen kerran käydä 12v. sen jälkeen en enää kehdannut. Joka vuosi mukanani oli 4 vuotta nuorempi veljeni. Hän sai aina enemmän palkkioita kun oli pienempi ja suloisempi. :/

Me käytiin kaverin kanssa varmaan kuutosluokkalaisina. Alkoivat vaan ihmiset ihmetteleen virpojien suurta kokoa. |O
Rahaahan me kinuttiin.

vaikka 15 vuotiaanakin voi mun mielestä mennä jos tekee "kunnolla" vitsat ja panostaa pukeutumiseen..
Itse en anna mitään "vanhoille" jos eivät ole pukeutuneita hyvin ja sanotaankin suunnilleen ovella että vitsa sulle rahat mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja sude:
vaikka 15 vuotiaanakin voi mun mielestä mennä jos tekee "kunnolla" vitsat ja panostaa pukeutumiseen..
Itse en anna mitään "vanhoille" jos eivät ole pukeutuneita hyvin ja sanotaankin suunnilleen ovella että vitsa sulle rahat mulle.

Miten pitää olla pukeutunut? Etenkin olisi kiva kuulla minkälaista pukeutumista odotatte pojilta, jotka ei halua noidan hametta vetää päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja mee:
Alkuperäinen kirjoittaja sude:

Miten pitää olla pukeutunut? Etenkin olisi kiva kuulla minkälaista pukeutumista odotatte pojilta, jotka ei halua noidan hametta vetää päälle.

Meillä kun trullit ei ole virponeet, niin vaatetus palmusunnuntaisin virpojilla on ollut juhlavaa ja virvottu on vain sukulaisia ja tuttavia, palkka on haettu sit pääsiäislauantaina.

Ja ihan ovat aikuisetkin virponeet

Mä en kiinnitä lainkaan virpomaan tulevien lasten ikään huomiota, vaan enemmänkin siihen, onko yhtään panostettu pukeutumiseen tai oksien koristeluun. Kaikille jotka virpomaan tulevat, annan kyllä karkkia, mutta kieltämättä vähän nyrpeesti suhtaudun semmosiin reilusti yli 10v lapsiin, jotka tavalliset vaatteet päällä koristelemattomilla oksilla tulevat virpomaan... :/

Meillä innoissaan lähdössä virpomaan tyttö 8v ja hänen kaverinsa 11v ja 10v, sekä poika 10v samanikäisen kaverinsa kanssa...