Minkä hintaisella kuntosalilla käytte?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toiveena timmi kroppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toiveena timmi kroppa

Vieras
Haaveilen kuntosaliharrastuksen aloittamisesta ja meinasin vähän kartoittaa missä hinnoissa nuo liikkuvat. Eli millainen kortti sulla on (sarjalippu, vuosikortti vai mikä ), mitä maksaa ja kuinka usein käyt? Onko sua varten tehty ohjelma vai omin päinkö huhkit?
 
Mä maksan 2kk kortista jolla voi käydä niin paljon kuin haluaa 67e. Siinä on 3e kotiäiti alennusta. Mutta tämä sali on sellanen pikku paikkakunnan sali...Mä käyn 3-5 krt viikossa salilla. Laskin, että viime 2kk jaksolla mulla tuli yhden käyntikerran hinnaksi jotain 1,60e eli ei todellakaan paha!
 
Mulle melkeinpä mies tekee ohjelmat (tietää noista...). Eka ohjelma kuului kuntosalikortin hintaan. Aloittelijalle hyviä ohjelmia löytyy mm. netistä. Sitten edetessä tarvii kyllä nähdä itse vähän enemmän vaivaa tai ostaa se ohjelma. Ei siinä touhussa ole oikein järkeä jos ei minkäänlaista ohjelmaa ole...
 
Kiitoksia näistä. Eipä tuo nyt niin hirveän kallista tunnu olevan jos useasti käy. Mikähän olis semmonen järkevä määrä käydä viikossa, jos vielä juoksee 10-20 kilsaa viikossa?
 
Mä käyn Espoossa naisten kuntokeskuksessa ja maksan 55e/kk. Oli uuden kuntokeskuksen avajaistarjous ja hintaan kuului myös saliohjelman suunnittelu sekä muita tarjouksia. Mä käyn jumpissa ja salilla n.4-5krt/viikko. Jos asut isommalla paikkakunnalla, niin kannattaa tosiaan netissä käydä katsomassa hintoja sekä kuntosalien muuta tarjontaa ja vertailla niitä keskenään.
 
Joensuussa punttipojilla 125e/vuosi tai 150e koko perhe. Halvin mitä olen löytänyt, mutta ohjausta on turha toivoa tuohon hintaan. Laitteet on kyllä kelvolliset.
 
Meillä olis tuossa aika lähellä sali, missä maksaa vuosikortti 440?. Kuukausihinnaksi jäisi semmonen 36?, eli näihin teiän hintoihin verrattuna aika edullinen. Taidan siis raaskia satsata sen verran itseeni ja hyvinvointiini.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitoksia näistä. Eipä tuo nyt niin hirveän kallista tunnu olevan jos useasti käy. Mikähän olis semmonen järkevä määrä käydä viikossa, jos vielä juoksee 10-20 kilsaa viikossa?

Mun mielestäni järkevää on pitää kaksi lepopäivää viikossa. Yksi ihan vähintään! Kyllä mä lepopäivinäkin kävelen, mutta en raskaampaa liikuntaa jaksa. Kyllä mä suosittelen salilla käyntiä! Itsekin vasta tammikuun alussa alotin, mutta olen jo riippuvainen. Tulee hyvä kroppa ja parempi mieli :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitoksia näistä. Eipä tuo nyt niin hirveän kallista tunnu olevan jos useasti käy. Mikähän olis semmonen järkevä määrä käydä viikossa, jos vielä juoksee 10-20 kilsaa viikossa?

Mun mielestäni järkevää on pitää kaksi lepopäivää viikossa. Yksi ihan vähintään! Kyllä mä lepopäivinäkin kävelen, mutta en raskaampaa liikuntaa jaksa. Kyllä mä suosittelen salilla käyntiä! Itsekin vasta tammikuun alussa alotin, mutta olen jo riippuvainen. Tulee hyvä kroppa ja parempi mieli :)

Eli jos käyn 2-3 kertaa viikossa juoksemassa niin voisin silti vielä käydä 2 kertaa salillakin. Kovasti kyllä houkuttaa, tuo sali ois lähelläkin. Voisin melkein tehdä niin, että hölkkäisin alkulämmittelyksi sinne, tekisin treenin ja hölkkäisin loppuverryttelyksi kotiin.
 
Saan äitienpäivälahjaksi kuntosalikortin, joka on maksanut 199 e/vuosi. Henkilökohtainen ohjaus ja ohjelman teko, jos haluaa, on 35 e/tunti tuohon päälle. En pidä pahana tuota hintaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Saan äitienpäivälahjaksi kuntosalikortin, joka on maksanut 199 e/vuosi. Henkilökohtainen ohjaus ja ohjelman teko, jos haluaa, on 35 e/tunti tuohon päälle. En pidä pahana tuota hintaa.

Onpa halpa! :o Missä päin Suomea ja mikä sali?
 
Tuo 36?/kk on edullinen. Itsellä 52?/kk. Palveluun kuuluu oma henk. koht. suunnitelma ja rasvaprosentin mittaus. Mä käyn salilla n. 2-5 kertaa viikossa. Ja käyn ohjatuissa jumpissa pääsääntöisesti.
 
Kayn Aplicossa. Kuussa maksan 55 e/kk. Tarjolla on yli 70 h /vk erilaisia ryhmatunteja. Ensi viikolla aukeaa heidan uusi toimitila ja kesaan mennessa tarjonta nousee 90 h/vk. Personal trainer on kaytettavissa .

http://www.aplico.fi/
 

Yhteistyössä