Minkä helkkarin takia tuo mies ei tajua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Vaikka meillä on rahat ehkä vähän tiukilla niin silti |O Miun on saatava uusia vaatteita, hieno kansio ja penaali, ihana kalenteri johon mahtuu hyvin asioita, ältsin kiva pyyhekumi ja se ihana höyhenpäinen mustekynä jonka miä tahon :ashamed: Ja sit vielä kiva laukku, en miä enää muuta :snotty: Mut jos miä nyt en oo 7 vuoteen ollut koulussa niin onhan miun saatava? Niin ja muutama meikki vielä ehkä :D

:D

minä olen nyt onneksi saanut pidettyä itseni kurissa etten ole mitään uutta alkanu katselemaan :D Mitä nyt tänään piti ostaa uusi paita prismasta, ja uudet alusvaatteet ja uudet työkengätkin pitäis ehkä hommata harjoittelua varten.. Mitähän muuta minä tarvitsisin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Vaikka meillä on rahat ehkä vähän tiukilla niin silti |O Miun on saatava uusia vaatteita, hieno kansio ja penaali, ihana kalenteri johon mahtuu hyvin asioita, ältsin kiva pyyhekumi ja se ihana höyhenpäinen mustekynä jonka miä tahon :ashamed: Ja sit vielä kiva laukku, en miä enää muuta :snotty: Mut jos miä nyt en oo 7 vuoteen ollut koulussa niin onhan miun saatava? Niin ja muutama meikki vielä ehkä :D

Höh. Siis onhan noi saatava ku koulun alottaa, muistan ton hyvin

=)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

Voisin lähettää sulle vähän käytetyn liiton kalenterin. Vai pitääkö olla TEINIKALENTERI? Ja sit teippaat vähä pääsiäisestä jääneitä höyheniä mainoskynän päähän. Ite virkkaat kynäpussin.

Siis on se nyt kun nykyajan koululaisille mikään kelpaa, aina pitää vaan saada hieanompaa ku kavereilla!

Ymmärrän sua. Meiän lapset mee vielä moneen vuoteen kouluun, enkä minä, ja silti luen aina kaikki koulutarvikemainokset pyyhekumin tarkkuudella... Ne on ihania!

:D

No ni, hyvinhän työ ymmärrätte :hug: Mussukat =) Mut tuo mölli ei. Miks sen pitää olla sellanen ja sellanen kalenteri, nitkuti natkuti läpä läpä lää |O Kerran kun miä sen koulun alotan, ni! Hää vetää 3 vuoden tutkinnon läpi pelaamalla pokeria, miä sentään ajattelin opiskella*pätee* No ei se noin paha oo mutta melekeen :D Sitäpaitsi mitä pahaa on höyhenpäisessä mustekynässä? Ostin miäkin sille kimaltelevia kyniä tupsulla kun se meni kouluun, kiittämätön rotjake :saint:

Yhteistyössä