?
-
Vieras
Minä en ymmärrä tuon Katen sisko Pippan hehkutusta. Mielestäni aivan tavallinen nainen ja ulkonäöltäänkin ihan perusnätti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oon tainnut tippua pahasti kelkasta, kun en tiedä kenestä puhut
Kiira Korven hehkutus meni yli jossain vaiheessa.
todellakaan en ymmärrä karppaajien hehkutusta asian erinomaisuudesta
Oon tainnut tippua pahasti kelkasta, kun en tiedä kenestä puhut
Kiira Korven hehkutus meni yli jossain vaiheessa.
Aijaa! No et ehkä sitten lue Iltasanomia ja -lehteä. Niissä kun tuntuu olevan lähes joka päivä joku etusivun uutinen Pippan "upeasta rantakunnosta/juhlaeleganssista/opiskeluajan lookista" aina Katen ja Williamin häistä lähtien![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä ihmettelen;24327962:En ymmärrä minäkään, koska karppaavat eivät näytä ajattelevan asiaa miltään muulta kantilta kuin omaltaan. Ympäristön kannalta olisi aivan kestämätön tilanne, jos kaikki lisäisivät entisestään eläinproteiinin syöntiä. En myöskään ymmärrä ihmisiä, joille eläinten hyvinvointi (säälliset olosuhteet tuotantolaitoksissa) ei merkitse mitään. Jos lihankulutus lisääntyy, se merkitsee entistä suurempia tehotuotantotiloja jne.
Mutta karppaajat vaan puhuu, kuinka paino putoaa! Atkins kuoli sydänsairauksiin ennenaikaisesti, joten se siitä karppauksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja minä ihmettelen;24327962:En ymmärrä minäkään, koska karppaavat eivät näytä ajattelevan asiaa miltään muulta kantilta kuin omaltaan. Ympäristön kannalta olisi aivan kestämätön tilanne, jos kaikki lisäisivät entisestään eläinproteiinin syöntiä. En myöskään ymmärrä ihmisiä, joille eläinten hyvinvointi (säälliset olosuhteet tuotantolaitoksissa) ei merkitse mitään. Jos lihankulutus lisääntyy, se merkitsee entistä suurempia tehotuotantotiloja jne.
Mutta karppaajat vaan puhuu, kuinka paino putoaa! Atkins kuoli sydänsairauksiin ennenaikaisesti, joten se siitä karppauksesta.