Minkä asian/ihmisen hehkutusta et ymmärrä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
todellakaan en ymmärrä karppaajien hehkutusta asian erinomaisuudesta

Kaikki "hehkutus", jossa saarnataan vastarakastuneen kiihkolla ja raivostutaan jos joku toinen onkin eri mieltä tai ei vaan välitä asiasta on ihan suolesta. Kaikki karppaajat eivät tätä tee, mutta juuri tuollaisissa elämäntapamuutoksissa tällainen hurahtaminen on tavallista.

Minäkään en ymmärrä tuota joidenkin karppaajien fanaattisuutta. Itse syön ihan ravitsemussuositusten mukaan ja pysyn sillä hoikkana. Toki karppauksesta voi olla joillekin hyötyä, mutta se fanaattisuus tästä "ihmeellisestä ainoasta oikeasta" tavasta on välillä todella rasittavaa...

Zumba. Ihan ok laji, siinä missä muutkin ohjatut jumpat. Taitaa kyllä pahin villitys olla jo laantunut. Viime kesänä tuntui että esim. puolet fb-kavereista liittyivät zumba-ryhmiin ja päivittelivät koko ajan "zumbaan!" :D

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
todellakaan en ymmärrä karppaajien hehkutusta asian erinomaisuudesta

En ymmärrä minäkään, koska karppaavat eivät näytä ajattelevan asiaa miltään muulta kantilta kuin omaltaan. Ympäristön kannalta olisi aivan kestämätön tilanne, jos kaikki lisäisivät entisestään eläinproteiinin syöntiä. En myöskään ymmärrä ihmisiä, joille eläinten hyvinvointi (säälliset olosuhteet tuotantolaitoksissa) ei merkitse mitään. Jos lihankulutus lisääntyy, se merkitsee entistä suurempia tehotuotantotiloja jne.

Mutta karppaajat vaan puhuu, kuinka paino putoaa! Atkins kuoli sydänsairauksiin ennenaikaisesti, joten se siitä karppauksesta.

Minun mielestäni Kiira on kauniimpi kuin Pippa, mutta molempien hehkutus menee yli. Akoista uutisoidaan niinkuin olisivat vähintään vihreitä kymmenkätisiä jumalattaria. Mutta ei tuo nyt niin haittaa, en paljon seuraa viihdeuutisia ja juoruja. Mediassa se menee niin, että joku on aina hot ja se on silloin superhot.

Olin eka, että kuka Kate? Kuka Pippa? Ei tule kauheesti iltasanomia/-lehteä luettua..:D

Mut asiaan: en ymmärrä..

..kuukuppihehkutusta.
Ja mulla kumminki on kuppi.. kaksi itse asiassa.. ja aina menkkojen aikaan käytössä... onhan kupit ihan jees, mutta ei ne nyt niin mahtavia, helppoja, oikein-ootan menkkoja-että-pääsen-taas-käyttämään-ihania ole kuin jotkut väittää... oikeesti...

..Stephen Kingin hehkuttamista
Juu, onhan sen kirjat Ok, muutaman ihan hyvänki jopa olen onnistunu bongaamaan... mutta kun otat 10 kirjaa, ni niistä 9 on samanlaisia ja ehkä siinä yhdessä jotain erilaista.. Ja miksi aina pitää sen päähenkilön olla kirjailija? Olisko vaikeeta laittaa vaihteeks leipuri tai taksikuski juoksemaan mörköä karkuun? Aaaaaarhg! (on mullaki ongelmat:D)

Alkuperäinen kirjoittaja minä ihmettelen;24327962:
En ymmärrä minäkään, koska karppaavat eivät näytä ajattelevan asiaa miltään muulta kantilta kuin omaltaan. Ympäristön kannalta olisi aivan kestämätön tilanne, jos kaikki lisäisivät entisestään eläinproteiinin syöntiä. En myöskään ymmärrä ihmisiä, joille eläinten hyvinvointi (säälliset olosuhteet tuotantolaitoksissa) ei merkitse mitään. Jos lihankulutus lisääntyy, se merkitsee entistä suurempia tehotuotantotiloja jne.

Mutta karppaajat vaan puhuu, kuinka paino putoaa! Atkins kuoli sydänsairauksiin ennenaikaisesti, joten se siitä karppauksesta.

Äläpä jauha kakkaa.

Johtuen Atkinsin dieettiin kohdistuneista arvosteluista hänen sydänkohtauksensa huhtikuussa 2002 sai suurta huomiota.[2] Atkins ei kuitenkaan kuollut sydänkohtaukseen vaan vuonna 2003 huhtikuun 8. päivänä kaatuessaan saamaansa päävammaan.

Itsekkään en tykkää mistään asiasta mikä joillakin menee yli mutta koitetaan nyt kuitenkin pysyä faktoissa.

Peesi tuolle ylemmälle kappaleelle. Uskomattoman lyhytnäköistä ja itsekeskeistä toimintaa tuollainen.

Atkinsin kuolinsyystä en tiedä mitään, eikä se minua kiinnostakaan.

Fanaattisten karppaajien lisäksi en ymmärrä ihmisiä, jotka eivät kierrätä mitään, ihmisiä, jotka surutta kaasuttelevat runsaasti kuluttavilla yksityisautoillaan enkä ihmisiä, jotka eivät lue muita lehtiä kuin "iltiksiä" ja Seiskaa.

Yhteistyössä