Huoh..huutakaa nyt pois tuo paketti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tumpelomyyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tumpelomyyjä

Vieras
mä en oikeesti muuta toivo et joku sattuisi innostumaan ja huutaisi tuon pois.
en ymmärrä miten te jotkut saatte pienestä määrästä vaatetta kauheat hinnat,tuossa kun on mielestäni paljon hyvää vaatetta.hmm.

Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
mikä paketti??

siis tytön vaatteita pistän pois sellainen iso vaatepaketti 130-150 sentin vaatetta.
hintaraja on mulla siinä 50e et minusta menee halvalla kun siinä on takkia yms muuta.
joskus vain mietin että miten jotkut repii jostain 10 kpl vaatepaketista hirveitä hintoja vaikkei ne minusta aina häävejä ole.mut kai se maku on mikä jokaisella niin eri:)

Alkuperäinen kirjoittaja Faerie:
Mäkin luulin, et mun paketti olis kiinnostanu enemmän :snotty:

no sitä minäkin olen ihmetellyt että miksei mene,onko niissä jotain vikaa vai enkö osaa laittaa niitä oikein?
nyt meni 8e isopaketti toppahaalareita yms,nyt tuon hinta tunnu enää nousevan ja sitten tuo pojan paketti menee halvalla kyllä minusta myös.en tiiä mä taidan vaan ajatella hassusti:)
tyytyväinen olen että päässyt eroon mutta tosta paketista viittis ihan pikkurahalla luopua kun on vie jees kuntoisia ainakin minusta.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Minä myin hyviä tuon kokoisia paljon halvemmalla paketin.

laskin tuossa on nyt n70kpl vaatetta.lisäyksiä laittanut siihen.huomenna se sulkeutuu ja näyttää siltä et ei mene hv edes rikki:(
paketissa on housuja,hameita,t-paitaa,pitkää paitaa ja 4kpl takkeja.lisäyksiä olis vie tullut haalaria yms jos olis huutoja tullu muttei tule niin ei tule:(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no sitä minäkin olen ihmetellyt että miksei mene,onko niissä jotain vikaa vai enkö osaa laittaa niitä oikein?
nyt meni 8e isopaketti toppahaalareita yms,nyt tuon hinta tunnu enää nousevan ja sitten tuo pojan paketti menee halvalla kyllä minusta myös.en tiiä mä taidan vaan ajatella hassusti:)
tyytyväinen olen että päässyt eroon mutta tosta paketista viittis ihan pikkurahalla luopua kun on vie jees kuntoisia ainakin minusta.

Ilmaiseks siis oot luopunu..!

Joitain juttuja mitä oon pannu merkille hyvin myyvissä kohteissa on taustavärit, vilkkuvat jutut ja se, että ihan tavallisiakin vaatteita hehkutetaan hirmuisesti.
Mut kun kaikki ei osaa tehdä tuollaisia tai kehtaa kehua..
No okei, onhan nuo mun kuvatkin aika rupusia.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ilmaiseks siis oot luopunu..!

Joitain juttuja mitä oon pannu merkille hyvin myyvissä kohteissa on taustavärit, vilkkuvat jutut ja se, että ihan tavallisiakin vaatteita hehkutetaan hirmuisesti.
Mut kun kaikki ei osaa tehdä tuollaisia tai kehtaa kehua..
No okei, onhan nuo mun kuvatkin aika rupusia.. :ashamed:

olen huomannut että ne missä on kuvattu sama vaate miljoonasta eri suunnasta ja yhdistelmien kera,siis jäin miettiin et tajuaako edes kaikki että siinä ei olekkaan kuin joku 10 vaatetta vaikka kuvia on sata..
no mie koitan rustailla tonne pinoon kanssa jonkun linkin jos sais edes tulta alleen,epäilen kyllä:(

Mä en ostais noita vaatteita ollenkaan, eikä tyttö pitäis. Joten en osaa arvioida hintatasoa. Mutta luulisin että ihan vaatteista johtuu. Voi tietysti ilmotustekstissäkin olla jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mä en ostais noita vaatteita ollenkaan, eikä tyttö pitäis. Joten en osaa arvioida hintatasoa. Mutta luulisin että ihan vaatteista johtuu. Voi tietysti ilmotustekstissäkin olla jotain.

niin makuja on niin monia.kai noissa vaan on ei miellyttävää toisille:(

Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Vaatteet ei ollut laitettu kovin nätisti esille. Laita yhteen kuvaan esim. takki, paita ja housut. Nätisti asetellut vaattet (ja silitetyt) myyvät paremmin.

pitää tehdä niin,aika vaan kortilla ettei siltämistä apina lauman kanssa tule yhtään mitään :headwall:

http://cgi.ebay.de/Suesses-13-tlg-Herbst-Winter-Paket-viel-H-M-Gr-86_W0QQitemZ320299962399QQcmdZViewItem?hash=item320299962399&_trkparms=72%3A1126|39%3A1|66%3A2|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14
Katoppas miten tässä on aseteltu vaatteet. Paketti on paljon myyvämpi. Valaistus on vaalea ja kirkas.

Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
http://cgi.ebay.de/Suesses-13-tlg-Herbst-Winter-Paket-viel-H-M-Gr-86_W0QQitemZ320299962399QQcmdZViewItem?hash=item320299962399&_trkparms=72%3A1126|39%3A1|66%3A2|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14
Katoppas miten tässä on aseteltu vaatteet. Paketti on paljon myyvämpi. Valaistus on vaalea ja kirkas.

Ihana,siis tuo ruskee asuste.oliko nyt pakko laittaa toi linkki huutaisin tolle pienelle neidille mutta onneks en tajua kielistä mitään :laugh:

Mulla on mielestäni ihan nätisti aseteltu, valmiita settejä, mutta myönnän että valaistus on pielessä. Ilta/yömyöhällä kun niitä kuvailee, niin ei hirmu hyviä kuvia saa :snotty:

Mulla on mielestäni ihan nätisti aseteltu, valmiita settejä, mutta myönnän että valaistus on pielessä. Ilta/yömyöhällä kun niitä kuvailee, niin ei hirmu hyviä kuvia saa :snotty:

samaa vikaa vähän et kiireessä koittaa kuvata ja sit laittaa tuonne kiireellä.
nytkin tässä pyykkejä samalla viikkaan kaappiin ja käyn välillä juoksemassa tuholaisten perässä.
tarvii ottaa joku yö asiaks ja tehdä siistit kuvat.

Yhteistyössä