Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Noloa homojen lippua mennä sinne heiluttaa. Ei se kuulu urheiluun.
Mutta kun kyseinen herra on urheiluministeri.Urheilu ja politiikka pitää pitää erillään. Jos ollaan urheilemassa niin silloin urheillaan ja politiikkaa jätetään tekemättä.
Mutta kun kyseinen herra on urheiluministeri.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28870221:mokasi? päinvastoin.
jätkällähän on arvot kohdillaan ja rohkeutta näyttää mielipiteensä.Hieno juttu mun mielestä.
Seuraavaan HPK:n peliin riihimäkeläiset kunnanvaltuutetut osoittamaan mieltään aluesairaalan puolesta?
Niin, luulisi että silloin vähintäänkin ymmärtäisi jättää politikoinnin johonkin muuhun tilaisuuteen.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28870363:ihan vapaasti mun mielestä jos ne sillä meinaa jotain voittaa.
on kuitenkin vähän eriasia näyttäytyä maailmanlaajuisesti miljoonille ihmisille, ja osoittaa tukea seksuaalivähemmistöille..
^^Ei ole mitään hyssyttelyä. Urheilu ja politiikka vaan on kaksi eri asiaa. Jos jonkun maan poliittinen tilanne on sellainen että sitä ei hyväksy niin sinne ei tarvitse mennä ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28870221:mokasi? päinvastoin.
jätkällähän on arvot kohdillaan ja rohkeutta näyttää mielipiteensä.Hieno juttu mun mielestä.