Minipillerit lihottavat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no fatties
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no fatties

Vieras
Lihottavatko ne oikeasti, vai onko kyse "vain" nesteen kertymisestä ja/tai ruokahalun lisääntymisestä? Millaisia kokemuksia, paljonko paino nousi ja mitkä olivat mitat ennen/jälkeen?

eikai mitkään yksinään lihota. Ruokahalu voi lisääntyä ja sitä kautta lihoa. Itse ainakin laihduin kun vuoden verran söin minejä, tosin imetin samalla ja muutenkin oli raskauskiloja...

Kyse on "vain" nesteen kertymisestä tai ruokahalun lisääntymisestä. Tämä sinänsä mun mielestä toisarvoista: mulle ainakin ihan sama miksi ne kilot tuli jos fakta on kuitenkin se, että ilman pillereitä eivät olisi tulleet.
Yksillöllistä tuo painonnousu, niin kuin muutkin pillereiden sivuvaikutukset. Yleisesti itse olen ainakin siinä käsityksessä, että minipillerit lihottavat harvemmin kuin yhdistelmät. Itse olen syönyt minipillereitä pari vuotta (joiden välissä tauko) ja molemmilla kerroilla laihduin (52kg-49kg) ja tissit pieneni.

En ainakaan ole huomannut lihoneeni vaan pari kiloa tainnut tippua pillereiden uudelleen aloituksen jälkeen. Yhdistelmät keräs mulla nestettä, mutta näistä minipillereistä en oo huomannut samaa.

Yhteistyössä