minipillerit ja raskaus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelokas

Vieras
syön siis minipillereitä ja nyt on alkanu tuntuun et oon raskaana.
millasia oireita teille on tullu jos ootte tullu raskaaks pillereistä huolimatta, missä vaiheessa ootte testannu ja voiks sen testin tehä vaik syö niit pillereitä.

mulla ei muita oireita kuin se et ärsyynnyn jos mies syö ruokaa mun vieressä ( kun se mässyttää ja tää ei ärsytä mua muulloin kuin raskaana olleesani) ei oo viel lähteny edellisen raskauden vauvakilot pois ja tänään huomasin et rinnat on aika turvonnu.

en siis välttämättä haluais lasta et toivon todella et en ois, varsinkaan kun edellinen syntyi hätäsektiolla ja siit on aikaa vasta 5 kk.

jos olit varma et lapsiluku jää tuohon, miksei lopullisempaa ehkäisyä?
Niin ja itse asiaan..
saat tietää ton vain testillä.
veikkaisin kyllä jotakin muuta hormonihäiriötä..mulla noi olot just ennen menkkoja

no kun imetin ja tuskin mulle mitään sterilaatiota ois viel suostuttu tekeen kun olin 4 kk rautakuurilla kun hb laski raskauden ja sektion takia niin alas.
mies ei suostu vasektoimiaan.

täytyy kait hakee se perhanan testi....

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kyllä sterilaatio voidaan tehä kolmannen lapsen synnyttyä ihan sairaalassa, kun olet juuri synnyttänyt. Näin mun siskolla.

no tuskin mulle kun mulla oli verenvuotoa yli 1600 ml, hb oli alhasimmillaan 74, et tuskin ne ois sitä tehny tos tilanteessa, eikä tullu kyl mieleen ees kysyä, kun olo oli niin heikko.

joko oot tehny testin? mä kans samas tilantees mut mä oon raskaana. oireet oli kyl tosi vahvat.
ja ainakin mä oon käsittänyt et se r-testi on ihan luotettava vaik käyttää pillereitä.

me on onneks keretty puhua ja nyt oon jo ihan hyvil mielil raskaudesta, mulla nuorin tosin jo 10 kk. tsemppiä sulle.

Yhteistyössä