mini-pill ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuaaaaaa !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuaaaaaa !

Vieras
Olen syönyt Mini-Pill merkkisiä minipillereitä yhden laatan ja toisesta melkein viikon. Pari kertaa olen meinannun lähiaikoina unohtaa piööerin mutta ottanut sen 2-5h myöhemmin. Kuulautiset ovat myöhässä. Olen ollut kerran raskaana ja nyt huomasin että on tullu oireita ku aamulla ryntäsin oksentamaan. Voisinkohan olla raskaana vai ovatkohan kuukautiset cain myöhässä pillereiden takia ?

Olen syönyt Mini-Pill merkkisiä minipillereitä yhden laatan ja toisesta melkein viikon. Pari kertaa olen meinannun lähiaikoina unohtaa piööerin mutta ottanut sen 2-5h myöhemmin. Kuulautiset ovat myöhässä. Olen ollut kerran raskaana ja nyt huomasin että on tullu oireita ku aamulla ryntäsin oksentamaan. Voisinkohan olla raskaana vai ovatkohan kuukautiset cain myöhässä pillereiden takia ?

esim.mahatauti tai ripuli saattaa heikentää mini pillereitten tehoa,saa olla 12 tunnin heitto enenkuin ehkäisy teho laskee ,mutta onhan niissä 1 % mahdollisuus tulla raskaaksi mikään ei oo täysin varma paitsi sterilisaatio

voihan nuo pillerit itessään jo aiheuttaa sitä pahoinvointia, näin ainakin aina mulla kun oon vaihtanut uudet pillerit. Ja mini pillerithän saattaa aiheuttaa heittoja kuukautisiin - joillakin jää kokonaan pois. Mutta mitäpä jos vaan vareiks tekisit testin niin eipä tarvi sitten stressata tuotakaan.

Yhteistyössä