R
raivohullu
Vieras
Jouduin vaihtamaan yasminelle-ehkäisypillerit cerazette-minipillereihin satunnaisen migreenin ja sairaalloisten mielialaoireiden vuoksi. Kysyisinkin nyt että miten kauan menee elimistöltä suunnilleen tottua noihin uusiin pillereihin? kolme kuukautta?
Olen nyt syönyt niitä reilun kuukauden ja olen vielä, jos mahdollista, entistäkin itkuisempi, saan tolkuttomia raivokohtauksia syyttä suotta ja tälläkin hetkellä inhoan miestäni vaikka hän on minulle älyttömän rakas. Ihan järjetöntä menoa siis. Tuntuu etten kestä edes syödä noita sitä kolmea kuukautta jos olen näin sekaisin, tiedä mitä saan vielä päähäni
Kaikki e-pillerit taitaa vaikuttaa minuun tällä lailla, muuten olen aurinkoinen ja energinen... Ja ongelmana on ettei oikein mikään muukaan ehkäisy taida sopia, kortonkikin aiheuttaa jotain ihme allergiamaista oiretta...
Olen nyt syönyt niitä reilun kuukauden ja olen vielä, jos mahdollista, entistäkin itkuisempi, saan tolkuttomia raivokohtauksia syyttä suotta ja tälläkin hetkellä inhoan miestäni vaikka hän on minulle älyttömän rakas. Ihan järjetöntä menoa siis. Tuntuu etten kestä edes syödä noita sitä kolmea kuukautta jos olen näin sekaisin, tiedä mitä saan vielä päähäni