minipillerit ja menkat??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmärrystä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmärrystä

Vieras
oon nyt syöny reilu 1kk minipillereitä ja mulla alko just toiset menkat vaikka edelliset oli 2vko sitten? onko noilla minipillereillä jotain tommosia vaikutuksia vai mistä tää johtuu.. olo on ihan kamala.

Kyllä johtuu minipillereistä, voi olla että tulee menkat viikon välein ja kestää vaikka kaksi. Minipillerit on aikas huonot yleensä... saattaa vuotokin olla TODELLA runsasta, olla kipeä yms...

Juu. Menkat voi tulla alussa jatkuvasti. Voi olla pientä tiputteluvuotoa. Tai sitten menkat voi jäädä pois kokonaan. Sanovat, että useita kuukausia voi olla epäsäännöllistä vuotoa.

ei hitto, kai mun sit pitää nää lopettaa. tää on eka kerta ku syön näitä, aikasemmin söin yasmine yhdistelmiä, mutta lopetin ne kun sain niistä kauheita jalkakramppeja. ja nyt toisen lapsen saaneena en oikein tienny minkä ehkäsyn oisin ottanu ni otin nää minipillerit ku en oikein tienny onko ne hyvät yms.. mut ei siis oo..

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrystä;24552425:
ei hitto, kai mun sit pitää nää lopettaa. tää on eka kerta ku syön näitä, aikasemmin söin yasmine yhdistelmiä, mutta lopetin ne kun sain niistä kauheita jalkakramppeja. ja nyt toisen lapsen saaneena en oikein tienny minkä ehkäsyn oisin ottanu ni otin nää minipillerit ku en oikein tienny onko ne hyvät yms.. mut ei siis oo..

Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Koita ny vaikka 2kk vielä niin näet alkaako kierto tasaantuun. Tai vuoto väheneen.

Oon kahtena imetysaikana käyttäny noita ja kummallakaan kerralla ei ollu menkkoja koko aikana. Nyt imetyksen lopetuksesta on kuukausi ja on toiset todella niukat menkat menossa.

sulla taitaa olla cerazette merkkiset? mulla oli ne ja mulla oli kuukautiset 3kk putkeen niitten kanssa... Nyt mulla on toisen merkkiset minipillerit(mini-pill) ja niillä kuukautiset tulee normaalisti mutta kierto on pitempi ja kuukautiset huomattavasti niukemmat...

[QUOTE="heip";24552474]sulla taitaa olla cerazette merkkiset? mulla oli ne ja mulla oli kuukautiset 3kk putkeen niitten kanssa... Nyt mulla on toisen merkkiset minipillerit(mini-pill) ja niillä kuukautiset tulee normaalisti mutta kierto on pitempi ja kuukautiset huomattavasti niukemmat...[/QUOTE]

joo mulla on just noi. pitää kattoo nyt ja syödä noi vaikka lopuun ja sit miettii mitä tekee. en vaan jaksa kun mun menkat on niiiin kivuliaat et ei meinaa sängystä pystyy nousta.

Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Koita ny vaikka 2kk vielä niin näet alkaako kierto tasaantuun. Tai vuoto väheneen.

Oon kahtena imetysaikana käyttäny noita ja kummallakaan kerralla ei ollu menkkoja koko aikana. Nyt imetyksen lopetuksesta on kuukausi ja on toiset todella niukat menkat menossa.

no mä en oo imettäny enää pariin kuukauteen. mut joo, syön noi nyt loppuun (2kk jäljellä) ja katon sitten miten etenen. Kiitos kaikille neuvoista!

Yhteistyössä