Minipillerien vaikutuksesta jääneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Niksu

Jäsen
20.04.2004
278
0
16
nyt sitten menkat tulematta. Sanottiin kyllä, että voi jäädä pois. Mutta tuleeko sitten seuraavalla kerralla vai tuleeko miten sattuu?Outoa ja viel oudompaa, kun pitäs luottaa nyt sitten, ettei ole raskaana? Muita mipillereiden popsijoita?

mulla cerazzetet ja mensut jäi pois kokonaan yli neljäks vuodeks kunnes alkoi se loputon jatkuva niukka vuotoilu. ei ollut kivaa. minipilsut muuten ihan ok. itelle ei vaa sopinut sit enää ja ku ne pitäs ottaa viel suht samaa aikaa vuorikaudestakin - e-pillerit antaa siinäkin enempi anteeks.
miks muuten minipilsut? mulla oli imetyksn takia alunperin. nyt alottelen yasmineja. saa nähdä mitä siitä tulee=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla cerazzetet ja mensut jäi pois kokonaan yli neljäks vuodeks kunnes alkoi se loputon jatkuva niukka vuotoilu. ei ollut kivaa. minipilsut muuten ihan ok. itelle ei vaa sopinut sit enää ja ku ne pitäs ottaa viel suht samaa aikaa vuorikaudestakin - e-pillerit antaa siinäkin enempi anteeks.
miks muuten minipilsut? mulla oli imetyksn takia alunperin. nyt alottelen yasmineja. saa nähdä mitä siitä tulee=)

Imetysken vuoks antoivat neuvolasta kokeeks ja kun ylim mielialamuutokset alko helppaan, niin huomasin olevani ihan sinut tän merkin kaa(sama kun sulla). Mutta ainut, mikä muo häirii, ettei sitten tosiaan tie menkoistaan. Ja onhan se nyt muutenkin, ettei sitten kohtu puhdistu....en tie sitten. Olen käyttänyt ennen ihan tavallisia e-pillereitä.

mä tein alkuun vainoharhaisena testejä aika usein kun pelkäsin olevani raskaana. mutta sitten siihen tottui. piti vaan muistaa aina ottaa pilleri. eli ovat kyllä luotettavia, siitä ei tarvi huolia.

Mulla oli cerazette 1,5 vuotta ja ei menkkoja koko aikana,oli ihanaaaaa...
Mutta maksuna moisesta olikin sitten liikakiloja nyt jo peräti 30!!
Lopetin pillerit n.5kk sitten ja menkat ollu 3x, ja kilot alkavat nyt tippua.
Luotettavia olivat kyllä.

Yhteistyössä