Minen nyt tiä,sanonko rumasti...mutta seiskan kannessa oli Lampeniuksen...

  • Viestiketjun aloittaja ei seiskan tilaaja
  • Ensimmäinen viesti
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja tytti:
Alkuperäinen kirjoittaja eeve:
Mun mielestä se ei kanssa se ei ollut mikään ihan älyttömän söpö
Eikä sun lapsi myöskään ole profiilissa söpö.
Tämä hlö sanoi vain oman mielipiteensä, minusta se ei anna syytä arvostella hänen lapsensa ulkonäköä.Kaikki vauvat on omalla tavallaan söpöjä.
Ai niinkun yks saa sanoa mielipiteensä, kyseessähän vaan julkkiksen vauva, mutta toinen ei sitten saakaan?
Linda L:n vauvasta oli kyse, eikä tuon kirjoittajan profiilissa olevasta vauvasta.
joo, mutta jos ap:lla on oikeus mielipiteeseen, niin eikö sitten muillakin? vai pitäisikö ihan aloittaa uusi ketju, että "sen ja sen nikin lapsi ei ole mielestäni mikään söpö", olisiko se tasavertaisempaa?

kertoo ylipäätään aika paljon ihmisestä, että se pitää jotain lasta rumana, ja haluaa siitä tehdä vielä jonkun erillisen aloituksen. huh heijaa.
 
Tsirlips
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Söpö vauva oli, etenkin sisäsivulla kun isänsä häntä nauratti :heart:

Lindakin kauniimpana kuin koskaan, vähemmän meikkiä ja jotenkin rennompi hymy. Siis siellä sisäsivuilla.

Meille tuli Seiskasta näytenumero, luulin että se on Juhannuksen kunniaksi tullut kaikille??!
Meille ainakaan ei ole tullut näytenumeroa. Lindan vauva on sievä. Korvat vähä höröttää, mutta so not? Kuka meistä on täydellinen?
 
vieras
ihana vaavihan tuo on!
ite sanoin kyllä aikanaan omasta vauvastani naureskellen, et no ei ne kaikki vauvat söpöjä ole. oli vähän huono äiti fiilis,vaikken millään pahalla tietenkään sanonut. mut ei kait meistä vanhemmista kummosempaa sais... :D
nyt on kyl sit muuttunu varsinaiseks kaunottareks <3
 
vieras
Mä en tajua, mitä kiksejä te saatte haukkumalla toisten ja yleensä julkkisten millon mitäkin, nyt Lindan lapsen... :/

Selasin tänään uusinta seiskaa veljelläni ja katoin, että aika söpö se Lindan vauva ja juttua silmäillessäni ajattelin, että vihdoinkin Linda taitaa olla löytänyt tasapainon elämäänsä ja tuli itellekin ihan hyvä fiilis sen puolesta, kun itellä vähän tuulinen elämäntilanne, niin tiedän kuinka tärkeää on löytää se hyvä fiilis elämäänsä.
 
suloinen on
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
http://www.seiska.fi/lehti/2009/_a96875/seiskassa+25262009/
Ihan söde vauva minusta. :heart:
Oikein suloinen! Mun yhden pojan korvat häiritsi 1vee kuvassa, näyttivät niin isoilta ja höröiltö mutta ihan tavalliset ne ovat.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
mihin tää maailma menee, jos jo vauvojen ulkonäköä arvostellaan..sit haukutaan alipainoiset, ylipainoiset, pienirintaiset, suuririntaiset, isopeppuiset..Mut sitä en vaan tajua, että vauvasta tää kaikki jo alkaa..
Ei mulla ollut todellakaan saada tästä mitään vauvan haukkumis-ketjua!! Hyvänen aika sentään,ei! Vaan mulla oli pointtina se,että kaikki vauvat ei vain ole söpöjä ja asiassa ei liene mitään ihmeellistä. Mun äitini aina sanoo mun siskosta,että se oli kuin peikko vauvana,että laitoksella kaikki kysyi,että mistä tuommonen on tullut:) Siskolla oli hirveä,musta paksu tukka. Ja nyt aikuisena sisko on oikein hyvännäköinen:) Eli siis tämä oli mun idea aloittaessani tämän ketjun!

 
Hui, mä taas jopa miehelle sanoin, että onpas harvinaista että ns.julkkiksella niin söpö vauva :wave:
Kun monella monella muulla ns.julkulla kun luulisi tulevan kauniita lapsia niin onkin ihan..toisen näköisiä kuin vanhempansa, näin kauniisti sanottuna :D
 
emc
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
ihan söpö vauva, olen nähnyt rumempiakin ;) Minusta "rumimpia" vauvoja ovat nämä pitkähiuksiset jotka muistuttavat lähinnä minikokoista aikuista.
No voi ei, niinkuin sen nyt voisi valita, onko vauvalla tukkaa vai ei?
 
WildRose
söpö ja ihana vauva oli ! vaikkei tietenkään niin söpö kuin miun vaavi :D mutta joskus lehdissä nähnyt julkkisten vauvoja jotka tosi oudon näköisiä.. lindan vauva kuitenkin ihana
 

Yhteistyössä