Minen nyt tiä,sanonko rumasti...mutta seiskan kannessa oli Lampeniuksen...

  • Viestiketjun aloittaja ei seiskan tilaaja
  • Ensimmäinen viesti
Minusta Lampeniuksen vauva oli ihan mielettömän ihanan näköinen! Tuli suorastaan vauvakuume hänestä! Kaunis on koko perhe.
Ja ne Marikan kuvat, muutama niistä kyllä oli kaunis kuva ja hyvin hän on säilynyt raskauden ajan. Tosin ne silikonit ei oo mun makuun. Mut varmaan mun mies niistä tykkäs kun kuvat näki :whistle: :D
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja eeve:
Niinhän se menee, kaikkien mielestä samat vauvat ei ole söpöjä. Mutta en nyt tosiaan tarkoittanut että hän olisi ruma, ihan kaunis mutta ei mikään ihan erikoisen kaunis.

Omasta mielestäni meidän lapset on ollut söpöjä pieninä, mutta se on vain mun oma mielipide, kaikkien mielestä näin ei varmasti ole, eikä mun puolesta tarvitsekaan olla.
(Profiilikuva on muuten aika huono laatuinen, enkä sen perusteella ihan kauheasti arvostelisi)
miksi lasten, saati vauvojen, ulkonäköä ylipäänsä pitää arvostella? oli nyt kuvat minkä laatuisia tahansa..
 
tekopyhää
pidä läheskään kaikkia vauvoja söpöinä. Vaan ne ovat oman näköisä persoonia. Mun mielestä tämä kyseinen vauva ei ole mitenkään erityisen söpö. Enkä yleensäkkään nuoleskele kenenkään persettä sanoakseni heidän lapsiaan kauniiksi tms..
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja tekopyhää:
pidä läheskään kaikkia vauvoja söpöinä. Vaan ne ovat oman näköisä persoonia. Mun mielestä tämä kyseinen vauva ei ole mitenkään erityisen söpö. Enkä yleensäkkään nuoleskele kenenkään persettä sanoakseni heidän lapsiaan kauniiksi tms..
onko se perseen nuoleskelemista tai tekopyhyyttä, että on nimittämättä jotain lasta rumaksi tai ei-söpöksi? tuskin.
 
en ymmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
No rehellisesti toi Fingeroos näyttää vielä hirveemmältä kun minä silloin kun olin raskaana.
Ja se on jo paljon.

Mut Lindan vauva on ihan söpö, vaikka sillä hörikset onkin.
Mitä kamalaa noissa Fingeroosin kuvissa muka oli? :eek: Eihän se ole mistään muualta lihonnut kun tisseistä ja mahasta. Ei näkynyt raskausarpia edes.
 
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
No rehellisesti toi Fingeroos näyttää vielä hirveemmältä kun minä silloin kun olin raskaana.
Ja se on jo paljon.

Mut Lindan vauva on ihan söpö, vaikka sillä hörikset onkin.
Mitä kamalaa noissa Fingeroosin kuvissa muka oli? :eek: Eihän se ole mistään muualta lihonnut kun tisseistä ja mahasta. Ei näkynyt raskausarpia edes.
No ei oo mullakaan raskausarpia, enkä lihonut muualta ku mahasta ja tisseistä. Painoindeksi ennen raskautta oli 23 tai 24 ja silti olin hirveen näköinen.
Mut niin on MF:kin. Se ei vaan mun silmään oli hehkeä noissa kuvissa. Vielä vähemmän kun itse olin.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
No rehellisesti toi Fingeroos näyttää vielä hirveemmältä kun minä silloin kun olin raskaana.
Ja se on jo paljon.

Mut Lindan vauva on ihan söpö, vaikka sillä hörikset onkin.
Mitä kamalaa noissa Fingeroosin kuvissa muka oli? :eek: Eihän se ole mistään muualta lihonnut kun tisseistä ja mahasta. Ei näkynyt raskausarpia edes.
No ei oo mullakaan raskausarpia, enkä lihonut muualta ku mahasta ja tisseistä. Painoindeksi ennen raskautta oli 23 tai 24 ja silti olin hirveen näköinen.
Mut niin on MF:kin. Se ei vaan mun silmään oli hehkeä noissa kuvissa. Vielä vähemmän kun itse olin.
Onko sun mielestä Fingeroos sitten koskaan ollut hehkee missään kuvissa? :whistle: ;)
 
musta
Lampeniuksen vauva oli ihan tavallisen söpön vauvan näköinen,ei mitenkään erityinen! mutta Fingeroosin vauvasta tulee tosi söpö,jos se perii isänsä isot suklaanruskeat silmät ja tumman tukan;)...mitäs veikkaatte...tuleeko tyttö vai poika?
 

Yhteistyössä