Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just :Mä ainakin PESEN leikkulaudan joka käytön jälkeen.....
Leikkuulauta ja leikkuutaso vähän eri asioita..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:Eikö ruokaroiskeita voi pyyhkiä vessapaperilla. Meillä on wc-paperirulla keittiön kaapissa, josta se nostetaan pöydälle silloin, kun mukulat syö.
Ja se ei voi olla talouspaperia vaan sen pitää nimenomaan olla vessapaperia, koska..?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just :Mä ainakin PESEN leikkulaudan joka käytön jälkeen.....
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just :Mä ainakin PESEN leikkulaudan joka käytön jälkeen.....
mihin sitten teillä keittiörättiä tai lattialuutuja tarvitaan kun paperilla voi pyyhkiä ja pestä kaiken?
Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just :Mä ainakin PESEN leikkulaudan joka käytön jälkeen.....
Ihanks tosi? Mä en tietääkseni puhunut viestissäni leikkuutasoista mitään vaan nimenomaan leikkuulaudasta......
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:Eikö ruokaroiskeita voi pyyhkiä vessapaperilla. Meillä on wc-paperirulla keittiön kaapissa, josta se nostetaan pöydälle silloin, kun mukulat syö.
Ja se ei voi olla talouspaperia vaan sen pitää nimenomaan olla vessapaperia, koska..?
Voi tietysti olla talouspaperiakin. Miksi sen pitää olla nimenomaan talouspaperia? En vain itse ole koskaan tuntenut tarvetta ontaa juuri sitä talouspaperia, koska vessapaperi on aina ajanut ihan saman asian.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just :Mä ainakin PESEN leikkulaudan joka käytön jälkeen.....
Ihanks tosi? Mä en tietääkseni puhunut viestissäni leikkuutasoista mitään vaan nimenomaan leikkuulaudasta......
Niin ja kukaan ei ole mielestäni puhunut leikkuulaudoista ennen sinua. Kyllä varmaan monet muutkin PESEE sen joka käytön jälkeen, kukaan ei ole väittänyt muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja sille vieraalle:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just :Mä ainakin PESEN leikkulaudan joka käytön jälkeen.....
Niin ja kukaan ei ole mielestäni puhunut leikkuulaudoista ennen sinua. Kyllä varmaan monet muutkin PESEE sen joka käytön jälkeen, kukaan ei ole väittänyt muuta.
Ei se kuule oo niin varmaa kun sen voi niin kätevästi pyyhkäistä talouspaperilla!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sille vieraalle:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just :Mä ainakin PESEN leikkulaudan joka käytön jälkeen.....
Ei se kuule oo niin varmaa kun sen voi niin kätevästi pyyhkäistä talouspaperilla!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:wau, hyvä teille. talouspaperia käyttämällä ette säästä ollenkaan luontoa vaikka kierrättäisitte ne talouspaperit minne tahansa. jatkakaa samaa rataa maapallon tuhoamista :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä käytetään kestäviä ja pestäviä rättejä, pyyhkeitä, lattialuuttuja, harsoja. Uskomattoman käteviä.
Luonto kiittää luonnonystävää kun talouspaperikin pakataan muoviin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:wau, hyvä teille. talouspaperia käyttämällä ette säästä ollenkaan luontoa vaikka kierrättäisitte ne talouspaperit minne tahansa. jatkakaa samaa rataa maapallon tuhoamista :flower:
No entäs sitten niiden kymmenien pikkurättien päivittäinen peseminen? Mahtaa olla aikamoiset pyykkivuoret.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja talouspaperi-mamma:--talouspaperin reunasta revityllä suikaleella saa kätevästi kynttilänjalkoihin liian isot kynttilät pysymään tukevasti paikallaan
-!
Mä kyllä en uskaltais käyttää talouspaperia moiseen virkaan jos oikeesti poltan niitä kynttilöitä. Mä käytän samaan hommaan foliota.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:wau, hyvä teille. talouspaperia käyttämällä ette säästä ollenkaan luontoa vaikka kierrättäisitte ne talouspaperit minne tahansa. jatkakaa samaa rataa maapallon tuhoamista :flower:
No entäs sitten niiden kymmenien pikkurättien päivittäinen peseminen? Mahtaa olla aikamoiset pyykkivuoret.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:wau, hyvä teille. talouspaperia käyttämällä ette säästä ollenkaan luontoa vaikka kierrättäisitte ne talouspaperit minne tahansa. jatkakaa samaa rataa maapallon tuhoamista :flower:
kertoisin toki jos tämä koko ketju ei olisi niiiin naurettavaa provoa ku olla ja voi :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä käytetään kestäviä ja pestäviä rättejä, pyyhkeitä, lattialuuttuja, harsoja. Uskomattoman käteviä.
Ja se peseminen on sitten joku ekoteko?
Jos halutaan säilyttää edes alkeellinen hygienia niin rättiä pitää vaihtaa välillä. Kun niillä kestävillä ja pestävillä räteillä pyyhitään vastaava määrä maitoa, kastiketta, naamoja, neniä whatever kuin rullallisella talouspaperia, syntyy pyykkiä melkoinen kasa. Riittäneekö edes yksi koneellinen / rulla?
Mitään lukuja ei ole käytettävissä mutta jokainen voi miettiä kumpi sitten mahtaa olla enempi ekoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:wau, hyvä teille. talouspaperia käyttämällä ette säästä ollenkaan luontoa vaikka kierrättäisitte ne talouspaperit minne tahansa. jatkakaa samaa rataa maapallon tuhoamista :flower:
Hmm... Olemme ilmeisen siistiä porukkaa, kun mitään kymmeniä pikkurättejä ei meillä kulu. Tarpeen mukaan rätti huuhtaistaan kraanan alla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä käytetään kestäviä ja pestäviä rättejä, pyyhkeitä, lattialuuttuja, harsoja. Uskomattoman käteviä.
Ja se peseminen on sitten joku ekoteko?
Jos halutaan säilyttää edes alkeellinen hygienia niin rättiä pitää vaihtaa välillä. Kun niillä kestävillä ja pestävillä räteillä pyyhitään vastaava määrä maitoa, kastiketta, naamoja, neniä whatever kuin rullallisella talouspaperia, syntyy pyykkiä melkoinen kasa. Riittäneekö edes yksi koneellinen / rulla?
Mitään lukuja ei ole käytettävissä mutta jokainen voi miettiä kumpi sitten mahtaa olla enempi ekoa.
Naamaan voi pestä, sitä ei tarvitse pyyhkiä rätillä eikä talouspaperilla.
Näin ollen pyykkiä ei todellakaan synny.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:wau, hyvä teille. talouspaperia käyttämällä ette säästä ollenkaan luontoa vaikka kierrättäisitte ne talouspaperit minne tahansa. jatkakaa samaa rataa maapallon tuhoamista :flower:
Hmm... Olemme ilmeisen siistiä porukkaa, kun mitään kymmeniä pikkurättejä ei meillä kulu. Tarpeen mukaan rätti huuhtaistaan kraanan alla.
Eli teillä siis on vain yksi rätti käytössä? Lattioille, pöydille ja tahmatassuille ja suklaasuille?