E
elämä helpompaa
Vieras
Siivoukseen ei käytetä talouspaperia eikä vessapaperia. Vaan sitä uutta siivouspaperia =)
Mun uus suosikki tuote on tuo!
Mun uus suosikki tuote on tuo!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:Mä en tarvi sitä yhtään mihinkään.Luutu on sitä varten.![]()
Meillä ei ole ollu talouspaperia ko asuntovaunussa viime kesänä.Kotiin en ole ostanu viiteen vuoteen.
Ihan oikeastiko pyyhit lasten kädet ja suutkin luutuun? Ja samalla luudulla pyyhit ruokapöydän, lattian ja tiskialtaan moskat?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:Mä en tarvi sitä yhtään mihinkään.Luutu on sitä varten.![]()
Meillä ei ole ollu talouspaperia ko asuntovaunussa viime kesänä.Kotiin en ole ostanu viiteen vuoteen.
Ihan oikeastiko pyyhit lasten kädet ja suutkin luutuun? Ja samalla luudulla pyyhit ruokapöydän, lattian ja tiskialtaan moskat?
Alkuperäinen kirjoittaja talouspaperi-mamma:-sillä pestään ikkunat, peilit ja lasipinnat (ehdottomasti tärkein tehtävä tälle tavaralle!), suihkutettavan pesuaineen kera
MÄ KÄYTÄN TÄHÄN RÄTTIÄ JA LASTAA
-sillä noukitaan ruuantähteitä ruokapöydältä ja lattialta ja nakataan roskiin, jonka jälkeen pinta pyyhitään luutulla
WC-PAPERI AJAA SAMAN ASIAN JA LATTIALTA MÄ HARJAAN ROSKAT TAI IMUROIN
-sen avulla kaivetaan ruuantähteet/mömmöt/möskät tiskialtaan pohjalta tiskaamisen päätteeksi ja heitetään roskiin
SANOPMALEHTI KÄY YHTÄ HYVIN
-sillä pyyhitään käsiä ja suita syömisen yhteydessä; käytetään siis servettien tapaan
WC-PAPERIA AJAA SAMAN ASIAN TAI SIT NE SERVETIT
-kostutetulla talouspaperilla on kätevää putsata lasten suut ja naamat syönnin päätteeksi
MEILLÄ KÄYDÄÄN IHAN PESULLA
-siihen niistetään nenät
NENÄLIINAT ON SITÄ VARTEN JA NE SAA WC-PAPERISTA
-sillä putsataan viemäreitä ja hajulukkoja; kerätään talouspaperilla pahimmat mömmöt, ennen varsinaista puhdistusta
KÄSI HEDELMÄPUSSIIN JA KAIVELEMAAN, ON TURVALLISEMPAA
-sillä pyyhitään pinnoilta oksennukset/pissat/kakat; pahimmat paperilla roskiin, jonka jälkeen paikka puhdistetaan talouspaperin ja suihkutettavan pesuaineen kera
WC-PAPERILLAKIN VOI TEHDÄ SAMAN
-sillä pyyhitään sellaisia ruokaroiskeita (vaikkapa ruuanvalmistuksen yhteydessä), jotka sotkisivat luutun pesukuntoon
NO SITTEN LUUTTU PESTÄÄN, ON HYVÄ PESTÄ SITÄ VÄLILLÄ...
-siihen kiedotaan paistettu makkara nuotiolla
SUODATINPUSSI AJAA SAMAN ASIAN
-se on äärimmäisen kätevä autossa; lasten kanssa varsinkin kun matkustetaan, mutta myös auton ikkunoiden kuivaamisessa/öljyjen tarkistuksessa
HUOLTSIKOILTA LÖYTYY PAPERIT NIIHIN TARPEISIIN, JA MIHIN LAPSET TARVII TALOUSPAPERIA AUTOSSA???
-suodatinpussien loppuessa yllättäen kahvinkeittimestä, talouspaperi ajaa toimivasti saman asian, taiteltuna
HYVÄ PERHEENÄITI EI PÄÄSTÄ SUODATINPUSSEJA LOPPUMAAN
-talouspaperin reunasta revityllä suikaleella saa kätevästi kynttilänjalkoihin liian isot kynttilät pysymään tukevasti paikallaan
MYÖS KATKAISTUISTA TULITIKUISTA TAI HAMMAS-TAI VARRASTIKUISTA SAA HYVÄT KIILAT
-jos olet vahingossa kastellut jotain kukkaa liikaa, taiteltu talouspaperi (tai useampi) ruukun alla imee tehokkaasti ylimääräistä kosteutta mullasta
KUKAN VOI KÄÄRIÄ SANOMALEHTEEN, IMEE TASAN YHTÄ HYVIN
.
.
.
.
.
Ehkä näitä olisi vielä lisääkin, mutta en jaksa kirjoittaa enempää! Näin meillä.Ekologisuudesta ei voida puhua, mutta tässä vastaus niille, jotka ihmettelivät, mihin sitä talouspaperia oikein käytetään!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja noihin kaikkiinko EI voi käyttää VESSAPAPERIA????
Voi tietenkin, mutta kun syödään 1,5-vuotiaan kanssa ja lusikka lentää kaaressa pitkin seiniä ja maitokuppi kaatuu, ei tee mieli lähteä juoksemaan vessaan paperia metritolkulla hakemaan. Mieluummin otan sen talouspaperirullan siitä pöydältä.
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108 harmaja..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja noihin kaikkiinko EI voi käyttää VESSAPAPERIA????
Voi tietenkin, mutta kun syödään 1,5-vuotiaan kanssa ja lusikka lentää kaaressa pitkin seiniä ja maitokuppi kaatuu, ei tee mieli lähteä juoksemaan vessaan paperia metritolkulla hakemaan. Mieluummin otan sen talouspaperirullan siitä pöydältä.
mä taas käytän nuihin keittiörättiä. ja pojan naamalle on omat naamarätit.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:Mä en tarvi sitä yhtään mihinkään.Luutu on sitä varten.![]()
tarviiko ne moskat ottaa jollakin paperilla. Meillä ainkin ne otetaan ihan paljaalla kädellä ja kädet pestän sen jälkeen.Meidän lasten suuut myös pestään, ja jos pitää esim kanankoipien syönnin aikana pyyhkiä käsiä, siihen käy pikkupyyhe (puhdas ) tai likainen vaate joka on muutenkin menossa pesuun. tai wcpaperi. Oma rulla usein keittiössä keittiökäyttöön.
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108 harmaja..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja noihin kaikkiinko EI voi käyttää VESSAPAPERIA????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108 harmaja..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja noihin kaikkiinko EI voi käyttää VESSAPAPERIA????
Keittiörätillä pyyhit siis myös lattialle pudonneet ruoat ja maidot?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108 harmaja..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja noihin kaikkiinko EI voi käyttää VESSAPAPERIA????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Että ihan oma rulla keittiökäyttöön? Miksei saman tien voi käyttää talouspaperia? Tai käyttäkää vain sitä vessapaperia, mutta miksi sitten ihmetellä niitä, jotka käyttävät talouspaperia, jos itselläkin nököttää vessapaperirulla keittiössä?
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108 harmaja..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja noihin kaikkiinko EI voi käyttää VESSAPAPERIA????
pyyhin minäkin . ja pesen keittiörätin joka päivä
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108 harmaja..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja noihin kaikkiinko EI voi käyttää VESSAPAPERIA????
saahan sitä järkee käyttää.. lattialuutulla tietty lattian.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108 harmaja..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja noihin kaikkiinko EI voi käyttää VESSAPAPERIA????
saahan sitä järkee käyttää.. lattialuutulla tietty lattian.
Okei, eli lattialuutu erikseen.Mitäs kaikkia rättejä teillä siis on keittiössä? Lattialle, tiskipöydälle ja leikkuu- ja työtasoille, kunkin naamoille ja käsille, kanankoipien syömiseen, tiskialtaalle.. Ja nämä kaikki siis pestään joka päivä?
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:niin ja kaikki tää paperimössö menee roskiin niinhän?
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:Eikö ruokaroiskeita voi pyyhkiä vessapaperilla. Meillä on wc-paperirulla keittiön kaapissa, josta se nostetaan pöydälle silloin, kun mukulat syö.
Alkuperäinen kirjoittaja just :Mä ainakin PESEN leikkulaudan joka käytön jälkeen.....