Minäpä en tänään laitakaan ruokaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ottaa päähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ottaa päähän

Vieras
Miksi laittasin miehelle valmiiksi sapuskan, miksi pesen pyykit ja laitan ne puhtaana valmiiksi kaappiin? Miksi pidän kodin viihtyisänä ja siistinä jne? Miksi palvelen monessa muussakin asiassa?

Varasin kirppispöydän reilun 30 km päästä ja huomenna saan viedä tavarat. Hintalappuja sais käydä ostamassa jo tänään, että sais hinnoiteltua valmiiksi, sehän on aikaa vievää puuhaa. Ja minulla ei ole kuin tunti aikaa olla huomenna siellä. Mies käy töissä siellä päin ja voisi käydä töiden jälkeen hakemassa mulle niitä mutta kun ei voi. Eihän se koskaan voi, kun ei jaksa. Kyllä vaan omilla asioillaan jaksaa juosta mutta jos minä jotain pyydän niin ei jaksa. Kosto on suloinen, niiiin paljo mua ottaa päähän. Eikä jaksa mitään montaa muutakaan asiaa hakea vaan juoksuttaa mua, jos vaan voi.

Minäpä laitan.
Vieläpä kolmelle lapselle jotka ei ole omiani,miehelle jonka kanssa en asu enkä edes seurustele.
Siivoan hänelle huushollin valmiiksi kun hän tulee töistä ja leivon kääretortun kun on nimipäivä.
Minusta on kiva häärätä ja toivon että hänelle tulee siitä hyvä mieli.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Minäpä laitan.
Vieläpä kolmelle lapselle jotka ei ole omiani,miehelle jonka kanssa en asu enkä edes seurustele.
Siivoan hänelle huushollin valmiiksi kun hän tulee töistä ja leivon kääretortun kun on nimipäivä.

Niin oot lasten hoitajana tms. Mutta avioliitto on eri asia, tiesitkö ;) Vastavuoroista, tai ainakin pitäs olla.

Oon minäki tuota muuten tehny. Paitsi lapsia oli neljä ja siivosinki siel ym. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kerro:
no miten sä nyt sit saat ne hintalaput????

Meen sinne tavaroineni huomenna ja hinnoittelen siellä minkä verran tunnissa kerkiän. Mahdollisesti meen perjantaina viemään lisää. Järkevää eikö totta? Sekinhän ois erittäin järkevää käydä hakemassa niitä itse vaikka tänään erikseen. Hintalaput maksaa 50 senttiä, matkoihin menis 5 euroa. Mies VOIS käydä hakemassa kun on siellä päin töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja ottaa päähän:
Minäpä laitan.

Niin oot lasten hoitajana tms. Mutta avioliitto on eri asia, tiesitkö ;) Vastavuoroista, tai ainakin pitäs olla.

Oon minäki tuota muuten tehny. Paitsi lapsia oli neljä ja siivosinki siel ym. :)
Tiedän,mä olen elänyt avioliitossa ja mulla on omia lapsia viisi.Mun exäni ei koskaan kiittänyt edes ruuasta pöydästä noustuaan.
Mä en ole lastenhoitajana täällä.nuo on niin isoja ettei lastenhoitaa tarvi.Mä olen täällä ihan huvikseni.

Alkuperäinen kirjoittaja ottaa päähän:
Minäpä laitan.

Tiedän,mä olen elänyt avioliitossa ja mulla on omia lapsia viisi.Mun exäni ei koskaan kiittänyt edes ruuasta pöydästä noustuaan.
Mä en ole lastenhoitajana täällä.nuo on niin isoja ettei lastenhoitaa tarvi.Mä olen täällä ihan huvikseni.

Ai no kivat sulle. Mun mies ei kiitä mutta kehuhu, kyllä tai joskus haukkuu. Mutta ei se mua haittaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Meen sinne tavaroineni huomenna ja hinnoittelen siellä minkä verran tunnissa kerkiän. Mahdollisesti meen perjantaina viemään lisää. Järkevää eikö totta? Sekinhän ois erittäin järkevää käydä hakemassa niitä itse vaikka tänään erikseen. Hintalaput maksaa 50 senttiä, matkoihin menis 5 euroa. Mies VOIS käydä hakemassa kun on siellä päin töissä.

inhottava mies.
mutta jos jo tosiaan aiemmin ollut viitteitä että mies on taipuvainen tällaseen kusipäisyyteen, niin en olis sen varaan laskenut asioita tässä tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

inhottava mies.
mutta jos jo tosiaan aiemmin ollut viitteitä että mies on taipuvainen tällaseen kusipäisyyteen, niin en olis sen varaan laskenut asioita tässä tapauksessa.

No en mä sen varaan sitä laskenu mutta tulipahan mieleen taas pyytää mutta palkaksi sain pahan mielen. mitä sitä enää ees pyytämään, kun tietää vastauksen.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

inhottava mies.

No en mä sen varaan sitä laskenu mutta tulipahan mieleen taas pyytää mutta palkaksi sain pahan mielen. mitä sitä enää ees pyytämään, kun tietää vastauksen.
Toi on kyllä tosi kurjaa ja varmasti tulee paha mieli.
Mä kun elin tollasessa suhteessa mä tein ihan vaan vittuillakseni,näyttääkseni että selviän kaikesta yksinkin.
Eipä siinä mitään järkee ollut,hermot oli piukalla aina ja aina vitutti.
Vastavuoroistahan se on kaikki,tuo mun mieskaveri auttaa mua monissa asioissa mihin mä en pysty,esim. korjasi kuivausrummun ja vaihtoi pesukoneeseen letkun,kuskaa mua kaupoilla kun mulla ei ole autoa.
Mä sit silitin esim. verhot ikkunoihin ja laitoin ja nyt siivoon kun täällä oon ja teen ruuan.
Vastavuoroista,sitä varten ystävät on.
Mukavaa päivää kuitenkin sinulle,jaksele =)

Yhteistyössä