Minäkö puuma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katuako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katuako?

Vieras
Olimme viikonloppuna ystäviemme kanssa viettämässä iltaa, ja jossain vaiheessa seuraan lyöttäytyi aivan sairaan komea "mies". Oma suhteeni lasten isään on katkolla, mutta siitä huolimatta en hae aktiivisesti seuraa vaan toivon että tauko tekisi suhteellemme hyvää ja voisimme vielä jatkaa.

Jossain vaiheessa iltaa tämän "miehen" huomaavaisuus ja huomionosoitukset alkoivat kuitenkin saada mielenkiintoni heräämään, juttelimme ja hän vaikutti todella fiksulta ja mielenkiintoiselta ihmiseltä, päädyimme myös suutelemaan. Näin kyllä, että hän oli minua jonkin verran nuorempi, (itse olen 29v) mutta kysyessäni asiaa, järkytyin, sillä hän sanoi iäkseen 16!
Todistusineistoksi löytyi traktorikortti (XD), poika oli kuin olikin vm. -94.

Olin kauhuissani, että olin mennyt sotkeutumaan alaikäiseen, vaikkei suudelmia enempää tapahtunutkaan (tämä "mies" olisi kyllä ollut valmis ihan mihin tahansa), saatuani hänen ikänsä selville löin stopin koo hommalle ja poistuin paikalta.

Omatunto kolkutteli vielä aamulla, mutta samaan aikaan huomasin kaipaavani häntä, sitä herrasmiesmäistä käytöstä, niitä halauksia, sanoja, hellyyttä. Se oli jotakin sellaista, mitä harvassa vanhemassa miehessäkään on, saati jota tuon ikäisessä pojassa en koskaan olisi uskonut olevan. Se oli kuin unelmista, -jotka tosin särkyivät samantien.
Hän on viikonlopun jälkeen ottanut minuun yhteyttä fb:n kautta ja kertonut olevansa ihastunut, mutten ole vastannut mitään. En koskaan pystysi sellaiseen, vaikka hän saikin minussa melkoiset väristykset aikaan.

Mielessäni spekuloin silti asiaa vieläkin ja haluaisin kuulla mitä mieltä olette, jos olisin mennyt pidemmälle, (29v suhteessa 16-vuotiaaseen) olisiko se ollut väärin?
En ole koskaan ymmärtänyt puumanaisia ja olin siti nyt itse joutua sellaiseksi. :/

Lisään vielä että kyllä susta tulis lähinnä lapsiin sekaantuja mulle myös mieleen :x
(Ja kommenttini olisi sama jos olis kyse 16v tytöstä ja kolmekymppisestä miehestä)

Laitonta se ei varmaan olisi ollut, 16 on se ikäraja. Mutta oudolta kyllä tuntuisi noin nuoren kanssa, kuitenkin elämänkokemus on erilainen vaikka olisi miten "kypsä ikäisekseen". Vaikea sanoa olisiko se väärin, pitäisi ehkä tuntea molemmat ennen kuin tietäisi sen sanoa. Oudolta se kyllä tuntuisi, enkä varmasti sanoisi että antaa palaa vain. Jotenkin tuntuu siltä että nyt on niin pinnalla koko puuma-asia että mies etsii jonkinlaista opettajaa. Itse en sellaiseen lähtisi.

Kieltämättä ikäero tossa vaiheessa aika iso. Mullakin on joku puumavaihe iskenyt, tosin en todellakaan kaipaa nuorten miesten huomiota vaan n. 10 v minua vanhempien kypsien, kokeneiden ja järkevien miesten ihailua ja muuta kivaa :p Ja olen 35v.

No mun mielestä on kieltämättä liian iso ikäero tuossa vaiheessa. Ja pitäisin arveluttavana jos tuollainen tapaus olisi lähipiirissäni. Musta oli jo vähän erikoista, kun mun exällä oli 22-vuotiaana ollut 15-vuotias tyttöystävä. Jotenkin vain tuntui vähän hassulta, että mitä yhteistä tuonikäisillä on ja jossain yläasteen pihallako se on käynyt pikkutyttöjä bongailemassa :D Mulla itselläni oli toissa kesänä (olin tuolloin 26) 19-vuotias ihailija, nuori mies siis, joka olisi oikeasti halunnut seurustella kanssani. Kuitenkin ikäero tuntui aivan liian isolta ja kyllä sen myös huomasi.

Eiköhän se herrasmiesmäisyys olisi pian kadonnut kun poika olisi löytänyt ikäisensä tytön ja huristellut sinua mopolla karkuun. :D
Ei voi olla totta, oikeesti. Joko sulla ei ole ihan kaikki murot kulhossa tällä hetkellä, tai sitten tää on suht hyvä provo.

Kiiokset noista kommenteista. En odotakaan että kukaan olisi sanonut että "antaa palaa", koko ajatus etoo jo itseänikin. Olen vain niin hämilläni, kuinka noin nuori mies voikaan pistää hetkeksi koko pään sekaisin. Ilkeän sanoa, että ihastuin, mutta se riitti kun numerot tulivat peliin. En hyväksyisi itsekään sitä että kuulisin jonkun ikäiseni peuhanneen 16-vuotiaan kanssa. Elämä jatkuu, ihastuksia tulee ja menee. Ensi kerralla täytynee kysyä paperit ihan ensimäisenä. XD

Noh, inttiaikana ainakin pojat puhuivat kovasti kiimaisista ja kuumista yh-äideistä... ja ymmärtääkseni noin kolmikymppisistä sellaisista.

Että voi olla että pojalta jäi nyt tärkeet pisteet saamatta kaverien silmissä :D

Yleensähän tuon ikäiset näyttävätkin ihan pikkupojilta vielä. En tiedä voiko siis komeudesta puhua, ehkä söpöydestä. Mutta onhan niitä poikkeuksia toki. Kuitenkin tuo ikäero tai tarkemmin sanottuna pojan alhainen ikä olis ehdoton stoppi minulle, vaikka poika miten ihana oliskin. Jos nyt kuitenkin tapaisit poikaa, niin varo pojan erittäin vihaisia vanhempia :D Jos ne saa selville.

No pisteet jäi siinä tapauksessa saamatta. :D
Tuon iän suhteen oli lankaan mennyt toki baarin henkilökuntakin ja lauantain ikäraja muistaakseni on vieläpä 22v ja siitä huolimatta tämä jätkä siellä oli.
Provo tää ei ollut vaan elämää. Järkyttynyt olen itsekin, mutta miettiköön jokainen omalle kohdalleen, miltä se tuntuisi jos pirun komea, n.185-senttinen, hyvin pukeutunut suklaasilmä tulisi siihen kiehnäämään ja puhuisi jalat alta? Ajaisitko pois vai antaisitko palaa? Minä ajoin pois enkä kadu, mutta heti en silti unohda.

Anteeks mutta mua huvittaa toi traktorikortti :D, mutta muuten mitä sitten, ikä on numeroita vaan! Toki voi olla, että eksäsi hyppää kattoon asiasta, mutta eihän nyt olla edes siellä asti. Kokeile, kaikkee pitää kokeilla paitti kansantanhuu ja omaa veljee joten puumailu on vaan jokaisen naisen oikeus sekä velvollisuus.

No, jos se on sen 16, et ole ihan laiton täti, mutta... Onhan sen ikäinen oikeasti vielä lapsi jollain tavalla. Mun mielestä sen ikäisen ei pitäisi harrastaa seksiä enkä itse ainakaan haluaisi olla siinä minkäänlaisena mahdollistajana tai kannustajana.

Ja juuri tämän takia toiseen pitäisi oikeasti tutustua, ennekuin alkaa pussailemaan ja klähmimään.

Yhteistyössä