minäkö poliisi Tv:eessä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyttä mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyttä mimmi

Vieras
Eli homman nimi on se Perjantaina mentiin radalle mieheni kanssa, ja mies otti aika reippaasti. Ja mulla iski kauhea väsy. Sanoin miehelle että mennään kotiin nukkumaan.
No lähettiin baarista kotiin, niin miehellä kilahti nupissa ja rupesi tönimään mua... No mä kaaduin ainakin 3-5kertaa ja löin samalla pahasti selän.
Sanoin miehelleni että nyt tuo loppu tai soitan poliisit paikalle.
No, minä soitin ja poliisille ja ambulanssi tuli paikalle, ambulanssi siksi kun löin tosi pahasti selän!!!
No sitten huomasin että kamera kävi siin kuvaamassa about 5-10sekuntia mua...
Elikkä menikö tuo Poliisi-tveeseen vai ottiko poliisit itelle tuon talteen?
Tietääkö joku???
Pliis mua hävettää niin jos joku tuttu näkee tai työkaveri!!!

P.s mies joutui putkaan heti!!!

perhana kun mua niin pännii koko juttu!!! pieni kaupunki ja kaikki tuntee kaikki!!!! juu olen kyllä miettiny tota miehen kohtaloa, tekisi kyllä mieli ottaa ja lähteä!!!! Sitä minäkin mietin että eikait ne tollasta kyttä tv:seen laita!! Mutta kuitenkin hävettää niin paljon jos joku mua tunnistaakin vaatteista,koska näin myös baarissa mun työkaverin...aaaaargh!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja marraskuu0104:
Jos pieni kaupunki on, ja olet sata varma että ne sua kuvas, niin soitat poliisilaitokselle ja kysyt!

olen 110% varma että kuvasivat,koska ambulanssi mies vielä tokasi että kamera kävi tuossa kuvaamaassa!!!
Jos soitan huomenna ja kysyn niin saanko kieltää sen että eivät sitä näytä, ja kerkeävätkö sitä poistamaan??? Huomennahan tulee se perhanan kyttä ohjelma!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
perhana kun mua niin pännii koko juttu!!! pieni kaupunki ja kaikki tuntee kaikki!!!! juu olen kyllä miettiny tota miehen kohtaloa, tekisi kyllä mieli ottaa ja lähteä!!!! Sitä minäkin mietin että eikait ne tollasta kyttä tv:seen laita!! Mutta kuitenkin hävettää niin paljon jos joku mua tunnistaakin vaatteista,koska näin myös baarissa mun työkaverin...aaaaargh!!!!

Ihan hyvähän se on että ihmiset tietäisivät asioiden todellisen laidan. Miksi tuollaista pitää salata? Siksikö että olet typerä, kun olet hakattavana?

Jos pieni kaupunki on, ja olet sata varma että ne sua kuvas, niin soitat poliisilaitokselle ja kysyt!

olen 110% varma että kuvasivat,koska ambulanssi mies vielä tokasi että kamera kävi tuossa kuvaamaassa!!!
Jos soitan huomenna ja kysyn niin saanko kieltää sen että eivät sitä näytä, ja kerkeävätkö sitä poistamaan??? Huomennahan tulee se perhanan kyttä ohjelma!!!

soita nyt ihmeessä aamulla sinne!Miks et ole muutes ylipäätänsä jo soittanut,mä oisin tehnyt sen samantien.Alkaa haiskahtaa.. yllätys..yllätys..PROVOLTA,vai olinko oikeassa?

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

Ihan hyvähän se on että ihmiset tietäisivät asioiden todellisen laidan. Miksi tuollaista pitää salata? Siksikö että olet typerä, kun olet hakattavana?

hyvähän se olisi että ihmiset tietävät?? miten niin eiköhän se oo ihan ap:n oma asia mitä tekee mikäli miehen tuollainen käytös ei miellytä. (mitä en minäkään todellakaan hyväksyisi) Mitäs se niille mille ihmisille kuuluu.

mutta mä oon nähny pari kertaa sellasta että ohjelman lopussa näytetään noita pätkiä, muistaaksen että poliisin viikonloppu työstä!? Vai,oliko tuo sitten toinen ohjelma???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

soita nyt ihmeessä aamulla sinne!Miks et ole muutes ylipäätänsä jo soittanut,mä oisin tehnyt sen samantien.Alkaa haiskahtaa.. yllätys..yllätys..PROVOLTA,vai olinko oikeassa?

Ja paskat!!!! No eipäs olle tullut mieleen, kun nyt vasta kun yks kirjoittaja mainitsi asiasta!

Yhteistyössä