Minäkö muka aikuinen..*turhis*

Ihme hiippari

Jäsen
11.06.2009
347
0
16
Tapasin yhden miehen pari päivää sitten ja nyt se oli laittanut mulle kaveripyynnon facebookiin ja laittanut numeronsa mulle.

Täällä minä punastelen kuin teinityttö ja olo on kuin sähköiskun saaneena :ashamed:

Mä en ole ex:n jälkeen ollut kenenkään kanssa ja eipä paljon ennen ex:ää ole mitään kokemuksia miehistä kertynyt.

Mä en osaa tapailla ketään, mä en osaa flirttailla ja mä oon aivan uskomattoman ujo. :headwall: Mä tiiän että se mies tahtoo tavata minut mutta mä en hallitse tämmösiä juttuja ollenkaan.

Valakaa minuun uskoa että "kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa" jne...

Hei kyllä se onnistuu! Kaikki lähtee käyntiin vanhalla kokemuksella.
Eikös se ole hienoa, että olet löytänyt jonkun varteenotettavan, toiset etsivät kuukausitolkulla jotain kiinnostavaa seuraa! Tartu nyt tähän ja katso mitä siitä voisi tulla! Onnea matkaan! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ü:
Hei kyllä se onnistuu! Kaikki lähtee käyntiin vanhalla kokemuksella.
Eikös se ole hienoa, että olet löytänyt jonkun varteenotettavan, toiset etsivät kuukausitolkulla jotain kiinnostavaa seuraa! Tartu nyt tähän ja katso mitä siitä voisi tulla! Onnea matkaan! :)

Näin pitäis ajatella...
Oikeesti kädet tärisee ja itsekseni täällä punastelen :ashamed:

Pieni kevennys, sillä on sama nimi kuin ex:llä ja vieläpä sama lempinimi :laugh:
Mä olin ihan järkyttynyt kun se esitteli itsensä :laugh:

No jatkampas tähän
:heart:
Eilen illalla kävi tämä mies kahvilla, tosi mukava tyyppi.
Vierähti useampi tunti jutellessa...

mulla on semmonen typerä hymy naamalla nyt koko ajan enkä malta odottaa millon nähdään seuraavan kerran.
Se olis ollu tulossa käymään jo huomenna mutta jouduin perumaan kun lapset sairastu tänään.

Tämän vanhan ja kuluneen kurpan sydän läpättää tuhatta ja sataa :heart: :laugh:

Yhteistyössä