Minäkin änkeen tälle puolelle :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gerbera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gerbera

Jäsen
27.07.2004
867
0
16

Eli nyt saa läskit kyytiä :D

Mieskin aloittaa huomenna koko kevään kestävän rasvanpolttodieetin (on laatinut itselleen ohjeet ja kaikki, hih), joten kait se on minunkin pakko :heart:

Kävin tuossa vaa`alla ja iltapaino oli 75.6 kg... voi jessus! Pituutta on 168 cm.

Noh, pitänee aamulla hypätä uudestaan vaa`alle ja katsoa aamupaino, se kait se oikea paino on, eikös niin?

Nyt vaan aloitetaan viikko kevyesti ja mahdollisimman tervellisesti ja kait sitä vois liikkuakin enemmän :D

Hyvä, että sain tänne tän sepustuksen, niin on ikään kuin kannustimena minulle, aina kun nääs alkaa lipsumaan, niin voin tulla lukaisemaan, mitä olen nyt lupautunut tekemään :laugh:

Tsemppaavin terkuin,

Gerbera

Aamuvaaka on ainakin armollisempi ;) pääasia, että käy aina samaan aikaan päivästä vaa'alla. Itse käyn painonvartijat-ryhmässä vasta illalla, ja aamupainoon verrattuna iltapaino vaatteet päällä on noin 2 kiloa enemmän.. Tsemppiä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2005 klo 22:19 Henrietta kirjoitti:
moikka! :wave: itsekin pomppasin tänne tuossa ööeilen .

Hei mikä se oikea paino muuten teidän mielestä on?se aamu vai mikä?

:/

vai saaksen valita :laugh:

Mulla se virallinen on toi ryhmän lukema, eli iltapaino, pidän rinnalla omassa kalenterissa tuota aamulukemaa... Ois kyllä ihan mukavaa valita se paino, mä voisin valita vaikkapa 50kg B)

eikai sillä painoluvulla niin suurta merkitystä ole vaan sillä muutoksella joka tapahtuu punnitusten välissä ja kun aina käy samaan aikaan vaaálla niin pudotus on todenmukainen.

Eikä pelkästään se paino..mittanauha on hyvä kontolleri tässä hommassa. Ei valehtele jos ei kovasti venytä sitä joka mittauksen välissä B)
Ottaapi alussa mitat rinnan-, vatsan-, lantion- ja reisienympäryksistä, haukkari on myös hyvä mitata jos haluaa..kun saa allipaasikivet kyytiä mitta pienenee! Mittaa sitten vaikka kerran kuukaudessa..päivittäin voi olla aika turhauttavaa ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2005 klo 16:31 Ihaa kirjoitti:
Eikä pelkästään se paino..mittanauha on hyvä kontolleri tässä hommassa. Ei valehtele jos ei kovasti venytä sitä joka mittauksen välissä B)
Ottaapi alussa mitat rinnan-, vatsan-, lantion- ja reisienympäryksistä, haukkari on myös hyvä mitata jos haluaa..kun saa allipaasikivet kyytiä mitta pienenee! Mittaa sitten vaikka kerran kuukaudessa..päivittäin voi olla aika turhauttavaa ;)

Tätäkin oon seurannu vähän ja noin 15cm pois vatsasta, yli 10 lantiosta ja rinnasta.. mut siltikään ei oo pal sen parempi ku ennen :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2005 klo 16:31 Ihaa kirjoitti:

mä otin mitat tos 2,5viikkoa sitten kun aloitin ja just kk päästä siitä ajattelin ottaa uudet,vähän jännittää kuin käy :D

Yhteistyössä