Joo, mä oon syntynyt -92.Alkuperäinen kirjoittaja häääh;28765626:oletko oikeasti nuorempi? :O
Joo, mä oon syntynyt -92.Alkuperäinen kirjoittaja häääh;28765626:oletko oikeasti nuorempi? :O
Monien kirjoitusten perusteella en uskois noin nuoreksi Ja tää oli kohteliaisuus !Joo, mä oon syntynyt -92.
Olet insinööri? Nimimerkki teekkarikamaa.Vuonna 1935, kuitenkin synnyin vasta vuonna 1958
Nimerkki saattaa olla, mutta meikäläisen matematiikan taidoilla ei mitään mahiksia tekniikan puolelle. Työelämässä kylläkin joutunut ratkomaan teknisiä ongelmia periaattella "Ei ole sellaista teknistä ongelmaa jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaise. Jos voima ei riitä käytetään pitempää vipuvartta."Olet insinööri? Nimimerkki teekkarikamaa.
jNimerkki saattaa olla, mutta meikäläisen matematiikan taidoilla ei mitään mahiksia tekniikan puolelle. Työelämässä kylläkin joutunut ratkomaan teknisiä ongelmia periaattella "Ei ole sellaista teknistä ongelmaa jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaise. Jos voima ei riitä käytetään pitempää vipuvartta."