Minä voin aivan suoraan sanoa, että haluan Suomelle Haaviston (joka sattuu olemaan myös homo) presidentiksi

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
hym
Mäpäs äänestänkin Niinistöä siksi että äänestin sitä ekallakin kierroksella. Ja siksi että Haavisto on vihreä. Väärää puolue.

Hyviä edustavia ihmisiä molemmat mutta poliittinen kanta ratkaisee.
Jos sä kerran näet nämä puoluevaaleina, niin saanen kysyä riittääkö sulla vuositulot äänestämään kokoomusta, vai onko sulla kenties joku muu "pätevä" syy äänestää porvareita?

"vieraana"
Onko kukaan ajatellut tästä näkökulmasta tätä valitettavaa homous-asiaa. Sinänsä ihan kiva mies ja noin mutta ei homo sovi presidentiksi.
Minkälainen malli annetaan lapsille, jos heidän annetaan ymmärtää, että toinen ihminen on jotenkin toista huonompi omien synnynnäisten ominaisuuksiensa vuoksi?

Onko työpaikkoja, joihin on valintaperusteena se, että on hetero? Ei ole, ja jos näin olisi, se olisi syrjintää. Miksi näin pitäisi olla presidentin tehtävässä?

"vieraana"
[QUOTE="vieras";25511953]Vain politiikasta mitään tietämättömät työttömät luuserit äänestävät ylioppilas Haavistoa.[/QUOTE]

En ole työtön (koskaan ollutkaan), vaan kouluja käynyt ja yrittäjä. Äänestän Pekka Haavistoa.

Luuseri on se, joka ei osaa käydä rehtiä kilpaa ilman loanheittoa.

hym
Alkuperäinen kirjoittaja Järjenääni;25508625:
Onneksi suomi on kristitty maa ja reilu 79,7% joka kirkkoon kuuluu ymmärtää että homous on sairaus.
Eläköön rauhassa mutta ei tarvitse sitä tuputtaa muille edustustehtävissä. Seuraava presidentti onkin pedofiili tai naimisissa äitinsä kanssa tai koiransa kun pitää taas suvaita kaikki.
Hehe, mitä harhoja. Mä kuulun kirkkoon, mutta en tosiaankaan ajattele että homous olis sairaus. Luulen että suurin osa muistakaan kirkkoon kuuluvista ei näin ajattele, vaan ainoastaan jotkut fundamentalisti-hörhöt.

Toisen ehdokkaan (lue:Niinistö) voi mun mielestä jo tavallaan rinnastaa pedariin, hänellä on kuitenkin omien lastensa ikäinen puoliso. Mitä sitten vaikka ovatkin molemmat aikuisia, ei tuo kuitenkaan musta silti ole se ihanteellisin parisuhde...

hym
[QUOTE="vieras";25512108]Paljonko pitää tienata että "saa" äänestää kokoomusta?[/QUOTE]

En ole puhunut saamisesta, mutta kyllä omien (ei siis puolison ja sinun yhteenlaskettujen tai vain puolison) tulojen pitää olla yli 50 000e vuodessa että KANNATTAA kokoomusta äänestää. Mielestäni ei ole esim. pätevä syy äänestää Niinistöä siksi että hän on nyt keksinyt sanoa että on työväen ja tavallisten ihmisten puolella, jokaisen pitäis kuitenkin muistaa mikä on hänen puolueensa politiikassa yleensä ja sen arvomaailma. Myöskään palkakorotusten lupailu (eduskuntavaaleissa esim.) ei pitäisi olla syy äänestää kokoomusta, lapsikin tietää että poliitikot lupaa vaikka kuun taivaalta voittaakseen, eri asia on tukeeko heidän puolueen teesit edes näitä lupauksia...

hym
[QUOTE="vieras";25512310]Tämähän ei tietenkään sun mielestä koske Haavistoa joka otti itselleen teini-ikäisen toyboyn?[/QUOTE]

Nooh, sanotaan nyt vaikka näin että mä äänestän kahdesta pahasta sitä pienempää pahaa, ja mulle enemmän merkkaa muut asiat kuin ehdokkaiden parisuhteet tai seksielämä. Tuon äskeisen heitin vaan vastakommenttina tuohon homotteluun siksi että ko. viestissä nimenomaan nää pedarit mainittiin.

Turkilmas
[QUOTE="vieras";25511953]Vain politiikasta mitään tietämättömät työttömät luuserit äänestävät ylioppilas Haavistoa.[/QUOTE]

Nice try :). Paitsi että joko sun täytyy olla todella paljon mua vanhempi tai sitten aloittaa työt pikkulapsena. Muussa tapauksessa mä olen tehnyt sinua paljon enemmän töitä elämäni aikana, näistä kolmesta työttömyyskuukaudesta huolimatta :).

Yhteistyössä