nuorempi nainen
ja tähän voisin sanoa, että vanhemmat naiset on intohimoisempia. Itse alle 30 ja vanhemman naisen kanssa rakastelu on kyllä parempaa
Aivan. Paras imuttaja on 90-vuotias hampaaton mummo.Alkuperäinen kirjoittaja nuorempi nainen:ja tähän voisin sanoa, että vanhemmat naiset on intohimoisempia. Itse alle 30 ja vanhemman naisen kanssa rakastelu on kyllä parempaa
Minäkin olisin toissa iltana saanut kymmenen vuotta nuorempaa mutta nukuimme vain yön vierekkäin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyvän näköistäkin. Ilmeisesti en niin vanha etteikä pillu ois kelvannut. Muuta en kaipaa.
heh pimeätä ei ole näin kesäisin yölläkäänAlkuperäinen kirjoittaja zzz:pimeässähän kolo kun kolo käy...
Mutta täällä eri tilanne ei jäänyt yhteen.Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:just juttelin erään nuoren miehen kanssa joka tunnusti olleensa vanhemman naisen kanssa sen takia ettei vaan tarvinnut stressata... oli siis aivan sama mitä tämä vanha kurppa sinusta ajatteli ja sai vaan keskittyä itseensä =) nämä sitten kiitollisena voihki
ei jäänyt tälläkään =) oli suhde jolla mies koitti pönkittää itsetuntoaan kokemattomuuden takia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta täällä eri tilanne ei jäänyt yhteen.Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:just juttelin erään nuoren miehen kanssa joka tunnusti olleensa vanhemman naisen kanssa sen takia ettei vaan tarvinnut stressata... oli siis aivan sama mitä tämä vanha kurppa sinusta ajatteli ja sai vaan keskittyä itseensä =) nämä sitten kiitollisena voihki
Kateellinen olet! Katsos kun on vapaita komeita miehiä, nuorempiakin, jotka vaan haluu olla vaikka vierekkäin.Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:just juttelin erään nuoren miehen kanssa joka tunnusti olleensa vanhemman naisen kanssa sen takia ettei vaan tarvinnut stressata... oli siis aivan sama mitä tämä vanha kurppa sinusta ajatteli ja sai vaan keskittyä itseensä =) nämä sitten kiitollisena voihki
hahhah päätteleppä mitä haluat, itse en näin 21v edes tarvitse/halua nuorempia =)Alkuperäinen kirjoittaja komee oli:Kateellinen olet! Katsos kun on vapaita komeita miehiä, nuorempiakin, jotka vaan haluu olla vaikka vierekkäin.Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:just juttelin erään nuoren miehen kanssa joka tunnusti olleensa vanhemman naisen kanssa sen takia ettei vaan tarvinnut stressata... oli siis aivan sama mitä tämä vanha kurppa sinusta ajatteli ja sai vaan keskittyä itseensä =) nämä sitten kiitollisena voihki
d bAlkuperäinen kirjoittaja ap:No jooh. Voin sanoa että mulla on hyvä mieli ja se kaikkein tärkeintä.
Niin tuntu olevanAlkuperäinen kirjoittaja Gloria:ne nuoret on niin innokkaita
Näin se taitaa ollaAlkuperäinen kirjoittaja sinkku:Olen päälle kolmenkymmen, hyvässä kunnossa kroppa ja muutenkin kivan näköinen ja voin sanoa, kaikkein innokkaimmin ympärillä pyörii ja perään ruikuttaa nuoret miehet, monet alta kolmikymppiset hakee ihan selkeästi aikuisempaa naista...jännä ollut tämä asia huomata.
Siis tuo on taivahan tosi! Mä oon kohta melkein nelikymppinen ja sain vasta 21 vuotiasta - ja vot, ku oli taitava ja kesti kivasti. Kyllä tällä muijalla tais se kunto loppua parin tunnin session jälkeen! Ja ehdokkaita kyllä kummasti riitti.Alkuperäinen kirjoittaja sinkku:Olen päälle kolmenkymmen, hyvässä kunnossa kroppa ja muutenkin kivan näköinen ja voin sanoa, kaikkein innokkaimmin ympärillä pyörii ja perään ruikuttaa nuoret miehet, monet alta kolmikymppiset hakee ihan selkeästi aikuisempaa naista...jännä ollut tämä asia huomata.