”Minä tiedän, millaisia luurankoja Trumpin kaapissa on, koska autoin piilottamaan ne”

  • Viestiketjun aloittaja Ei kiitos dorkalle
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oikeastaan mikään paljastus tai uutinen ei voi tiputtaa Trumpin suosiota. Tietty porukka äänestäisi häntä vaikka raiskaisi vauvoja. Joten tämä kirja ei muuta mitään.
 
vierailija
Katkeeko ap:n päästä suoni jos Trump valitaan toiselle kaudelle?
Tämän lapsellisen syyn merkitystä ei voi vähätellä kun miettii Trumpin äänestäjiä. Ja kenties persujen. ÄHÄKUTTI, nyt vihervassaria vituttaa.

Minä inhoan Trumppia, mutta itseasiassa hänen valtakaudesta on ollut minulle hyötyä. Minulla on jonkun verran jenkkiosakkeita ja voipi olla että ne eivät olisi nousseet niin paljoa Clintonin aikana. Tosin osin tämän nousun ovat maksaneet Trumpin kannattajat.
 
vierailija
Saattaa käydä niin ja miljardeilla muillakin

että kun on niin hullu kansa joka valitsee uudelleen jatkuvasti valehtelevan narsistisen tuuliviirin ja sekopääpsykopaatin
Tuo ihminen jolle vastaat, on niin alhainen olento, että suurimman ilon saa siitä kun muut polttavat päreensä. Mies, jolla ei ole vaimoa eikä lapsia kirjoitti tuon tekstin. Ei ole, eikä tule.
 
vierailija
Tämän lapsellisen syyn merkitystä ei voi vähätellä kun miettii Trumpin äänestäjiä. Ja kenties persujen. ÄHÄKUTTI, nyt vihervassaria vituttaa.

Minä inhoan Trumppia, mutta itseasiassa hänen valtakaudesta on ollut minulle hyötyä. Minulla on jonkun verran jenkkiosakkeita ja voipi olla että ne eivät olisi nousseet niin paljoa Clintonin aikana. Tosin osin tämän nousun ovat maksaneet Trumpin kannattajat.
Tämän lapsellisen syyn merkitystä ei voi vähätellä kun miettii Bidenin äänestäjiä: nyt punaniskajunttipersuja vituttaa.

Minulla on dollariosakkeita enemmän kuin "jonkun verran" ja iso kiitos Trumpille niiden arvonnoususta ja runsaista osingoista.
 
vierailija
Tämän lapsellisen syyn merkitystä ei voi vähätellä kun miettii Trumpin äänestäjiä. Ja kenties persujen. ÄHÄKUTTI, nyt vihervassaria vituttaa.

Minä inhoan Trumppia, mutta itseasiassa hänen valtakaudesta on ollut minulle hyötyä. Minulla on jonkun verran jenkkiosakkeita ja voipi olla että ne eivät olisi nousseet niin paljoa Clintonin aikana. Tosin osin tämän nousun ovat maksaneet Trumpin kannattajat.
Osakkeesi voi myös romahtaa täydellisesti, paitsi jos omistat sotateollisuusosakkeita:

https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjtipWRxujrAhXtlYsKHfA4DMUQFjADegQIBBAB&url=https%3A%2F%2Fwww.iltalehti.fi%2Fulkomaat%2Fa%2F2393c17e-8849-43a1-9763-e28180816234&usg=AOvVaw0S7d5VlQBUEnDtcgqbchwJ
IL 7.1.2020 - Donald Trump ja Bolton arkistokuvassa tammikuussa 2019. ... Trump pitäisi erottaa ja pian ennenkuin sytyttää kolmannen maailmansodan, ...
 
vierailija
Osakkeesi voi myös romahtaa täydellisesti, paitsi jos omistat sotateollisuusosakkeita:

https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjtipWRxujrAhXtlYsKHfA4DMUQFjADegQIBBAB&url=https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2393c17e-8849-43a1-9763-e28180816234&usg=AOvVaw0S7d5VlQBUEnDtcgqbchwJ
IL 7.1.2020 - Donald Trump ja Bolton arkistokuvassa tammikuussa 2019. ... Trump pitäisi erottaa ja pian ennenkuin sytyttää kolmannen maailmansodan, ...
Se romahtaminen on kuule ongelmista pienin jos amerikkalaiset osakkeet romahtavat "täydellisesti".
 
vierailija
Tuo ihminen jolle vastaat, on niin alhainen olento, että suurimman ilon saa siitä kun muut polttavat päreensä. Mies, jolla ei ole vaimoa eikä lapsia kirjoitti tuon tekstin. Ei ole, eikä tule.
En minä kovin helposti polta päreitä, mutta tunnen tuon ihmistyypin johon viittasit.
Tkesän ainoastaan yhden miehen Suomessa joka on Trumpin kannattajia. Hän on hyvin yleisesti inhottu peekasa, ikävä ihminen ja täydellinen narsisti
Kulissiavioliitto tai pakon sanelema, kun hankalana ihmisenä sai aina potkut ja eläke on säälittävän olematon
Eli voi sanoa että vaan psskiaiset diggaa psskiaista :D
ap & #6
 
vierailija
En minä kovin helposti polta päreitä, mutta tunnen tuon ihmistyypin johon viittasit.
TUNNEN ainoastaan yhden miehen Suomessa joka on Trumpin kannattaja. Hän on hyvin yleisesti inhottu peekasa, ikävä ihminen ja täydellinen narsisti
Kulissiavioliitto tai pakon sanelema, kun hankalana ihmisenä sai aina potkut ja eläke on säälittävän olematon
Eli voi sanoa että vaan psskiaiset diggaa psskiaista :poop:
ap & #6
Tabu muutti alkup tekstin
 
vierailija
En minä kovin helposti polta päreitä, mutta tunnen tuon ihmistyypin johon viittasit.
Tkesän ainoastaan yhden miehen Suomessa joka on Trumpin kannattajia. Hän on hyvin yleisesti inhottu peekasa, ikävä ihminen ja täydellinen narsisti
Kulissiavioliitto tai pakon sanelema, kun hankalana ihmisenä sai aina potkut ja eläke on säälittävän olematon
Eli voi sanoa että vaan psskiaiset diggaa psskiaista
ap & #6
Liikut pienessä kuplassa.
 
vierailija
Pistäkää listaa mitä konkreettista pahaa Trump on saanut aikaan.
Aiheutettu mielipaha ei kelpaa.
Elät pimennossa siis
Sisko tietää riittävästi

Trumpin siskon mukaan presidenttiin ei voi luottaa – ”Hänellä ei ole periaatteita

Tylyä tekstiä, mutta kaikki totta tuosta huijarikakarasta



 
vierailija
Lee sees President Trump’s mental fitness for office as inseparable from his less-than-adequate pandemic response. The group that Lee leads, the World Mental Health Coalition, has released a (piti poistaa linkki) which argues that the

president is “making a global pandemic worse.”
 
vierailija

Yhteistyössä