Nämä muksut ovat 5 ja 6-vuotiaita.pistä muksut pakkaamaan itse?meillä tyttö oli 10 v kun alotti itse pakkaamaan vaatteensa..
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25518586:Vaihdetaanko osia. Tuu tänne pakkamaan meidän lähes koko irtaimisto maasta muuton takia niin mä hoidan ne sun pakkaamiset...
Vaan mä inhoan kyllä noissa reissupakkaamisissa vielä enemmän sitä matkalaukkujen purkamista ja tulevaa pyykkisavottaa.
no,se selittää kaiken vois olla matkatavaroissa ihan jotain muuta,kun vaatteitaNämä muksut ovat 5 ja 6-vuotiaita.
Ja 6-vuotias on eskarissa eikä kotona.
Jos lykkäisi lähtöä neljällä vuodella...?
Gran Canaria. takaisin kotisaarelle, kontti ollaan varattu ja laiva+rekka -yhdistelmällä liikkuu (tulee halvemmaksi kuin lentorahti).Mihin päin mualimmoo muutat? Liikkuuko tavarat ihan autokyydillä vai lentoteitse?
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25518586:Vaihdetaanko osia. Tuu tänne pakkamaan meidän lähes koko irtaimisto maasta muuton takia niin mä hoidan ne sun pakkaamiset... QUOTE]
Ja kuten näkyy, ei vois vähempää kiinnostaa. yksinään koetan pakata, perjantaina olisi muutto monen sadan kilsan päähän
mistä saisin ispistä??? Koko asnuto on kaaoksen vallassa ja ärsyttää!