Minä inhoan pakkaamista

Vaihdetaanko osia. Tuu tänne pakkamaan meidän lähes koko irtaimisto maasta muuton takia niin mä hoidan ne sun pakkaamiset...:D

Vaan mä inhoan kyllä noissa reissupakkaamisissa vielä enemmän sitä matkalaukkujen purkamista ja tulevaa pyykkisavottaa.
 
Kaulin
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25518586:
Vaihdetaanko osia. Tuu tänne pakkamaan meidän lähes koko irtaimisto maasta muuton takia niin mä hoidan ne sun pakkaamiset...:D

Vaan mä inhoan kyllä noissa reissupakkaamisissa vielä enemmän sitä matkalaukkujen purkamista ja tulevaa pyykkisavottaa.

Mihin päin mualimmoo muutat? Liikkuuko tavarat ihan autokyydillä vai lentoteitse?
 
"vieras"
Pakkaaminen itessään ok. Mut vihaan sitä sotkua mikä siitä tulee. Meillä mökki 400 km:n päässä ilman juoksevaa vettä. Myös petivaatteet/pyyhkeet ym pitää raahata aina edes takaisin kun ei voi siellä pestä.
Ja kun kahdeksalle hengelle pakkaat viikon-3 viikon kamppeet niin huh. Ja jo viikonlopun kamppeet on työläitä pakata tuonne mökille.
Siksi tuntuukin helpolle pakata jos ollaan menossa johonkin muualle.
 
"vieras"
No minulla on samanikäset kaverit ja tykkään kyllä pakata. Laitan aina pinoon niin monet vaatteet kuin on päiviä, meillä vaihdetaan puhtaat vaatteet joka päivä. Eli komet tunikat pinoon, kolmet housut... ja usein otan sitten pyykkipinosta, kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
 
muuttaja myös
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25518586:
Vaihdetaanko osia. Tuu tänne pakkamaan meidän lähes koko irtaimisto maasta muuton takia niin mä hoidan ne sun pakkaamiset...:D QUOTE]

Ja kuten näkyy, ei vois vähempää kiinnostaa. yksinään koetan pakata, perjantaina olisi muutto monen sadan kilsan päähän :(
mistä saisin ispistä??? Koko asnuto on kaaoksen vallassa ja ärsyttää!
 
Muuttoo liittyy kuitenkin jonkinlaista uuden odotusta tms?
Muksujen vaatteiden valkkaaminen matkalauukkuun ei anna oikein mitää tyydytystä...

Mutta lähtevät vasta neljän aikaan joten onhan tässä vielä aikaa empiä ja lykätä.
 

Yhteistyössä