MINÄ hoidan sinun lastasi..

  • Viestiketjun aloittaja Täti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
Alkuperäinen kirjoittaja lumisade:
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänkevät:
MEJAN:
Oletko oikeasti sitä mieltä että ei toivotut-kissanpennut vois ampua?Katsoin profiiliasi.
toki, mitä niille sit pitäis tehdä?
Esim antaa elää? Etsiä niille kodit?
ai että ne sais sitte lisääntyä vähä lisää ja käydä paskoos leikkikenttien, päiväkotien ja ihmisten omien pihojen hiekkalaatikoihin ja kukkapenkkeihin?. ja raapia pihalla kuivuvat pyykit reijille, kuseksia kuistin nurkkiin, autonrenkaisiin jne jne.. hohhoi juupa juu...
Kuule enemmän ne pulit ja narkit paskoo niihin leikkipuistoihin ja rikkovat pulloja ym,taitaa olla realiteetit hukassa?
täälä päin en oo yhtään ihmisen paksaa löytäny leikkipuistoista, mutta kissanpaskaa sitäkin enemmän.. eikä oo ykskään pyli tullu repiin mun ulkona kuivuvia vaatteita rikki..


Mikä hiton oikeus kellään on nirhata toiset pennut? En minäkään esim sinun lapsia ole toivonut, mutta minkäs minä niille mahdan?
Ihminen ei ole mikään jumala jolla on oikeus päättää toisen elämästä ja kuolemasta..

Tsiisus.. onneksi ei tarviikaan kaikkien ajatuksia ymmärtää.

 
siis kissoissa ei oo mitään vikaa niin kauan ku ne on pallittomia/kohduttomia ja pysyy sisällä. mua vituttaa täälä kaupungissa noi saatanan irtokissat jotka kusee ja paskoo joka paikkaan mihin vaan pystyy :kieh: :kieh: :kieh: |O ymmärrän jos maatilalla on kissa vapaana pitääs hiiret ja rotat kuris, mut voi kun ihmiset tajuais siltäki eliminoida lisääntymiskyvn |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
siis kissoissa ei oo mitään vikaa niin kauan ku ne on pallittomia/kohduttomia ja pysyy sisällä. mua vituttaa täälä kaupungissa noi saatanan irtokissat jotka kusee ja paskoo joka paikkaan mihin vaan pystyy :kieh: :kieh: :kieh: |O ymmärrän jos maatilalla on kissa vapaana pitääs hiiret ja rotat kuris, mut voi kun ihmiset tajuais siltäki eliminoida lisääntymiskyvn |O
Ota oikeasti lääkkees!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänkevät:
MEJAN:
Oletko oikeasti sitä mieltä että ei toivotut-kissanpennut vois ampua?Katsoin profiiliasi.
toki, mitä niille sit pitäis tehdä?
Esim antaa elää? Etsiä niille kodit?
Tosi vaikeeta löytää koti ei-toivotulle kissalle,vaikka ilmaiseksi antais...
Taas oli paikallislehdessä ilmoituksia joissa etsitään koteja 3:lle kissalle,ilmaiseksi
Siis.. Ihmisen toivomia kissanpentuja tarkoitat?
Millä tavalla se, että ihminen on halunnut ne pennut kissalle helpottaa kodin löytämistä?
Ja jos ei se ihminen toivo kissalleen pentuja, tiedämme varmasti jokainen että ne pitää leikata. Ei tappaa ne mahdolliset jälkeläiset.

 
äläkä ny Pamppelsson ihan oikeesti viitti verrata kissaa ihmiseen :) mun lapsi ei pasko sun lasten hiekkalaatikkoon, kuse sun autonrenkaisiin, kuistille, yms eikä se revi sun ulkona kuivuvia pyykkejä rikki =)
 
lastentarhanope
Minäkin hoidan lapsia. Masennus, paniikkihäiriö ja käyn terapiassa. Lääkkeitä en syö. Lapsia hoidan rakkauden enkä heitä voisi satuttaa. Paljon saan kiitosta lapsilta ja vanhemmilta. Kukaan ei kuitenkaan tiedä "sairaudestani" ei edes muu henkilökunta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
siis kissoissa ei oo mitään vikaa niin kauan ku ne on pallittomia/kohduttomia ja pysyy sisällä. mua vituttaa täälä kaupungissa noi saatanan irtokissat jotka kusee ja paskoo joka paikkaan mihin vaan pystyy :kieh: :kieh: :kieh: |O ymmärrän jos maatilalla on kissa vapaana pitääs hiiret ja rotat kuris, mut voi kun ihmiset tajuais siltäki eliminoida lisääntymiskyvn |O
Tästä olen kyllä samaa mieltä, vihaan sitä, ettei jengi huolehdi elukoistaan.
Mutta en kuitenkaan olisi valmis tappamaan niitä kisuja. Ennemmin tappaisi ne ääliöt, jotka jättävät ne heitteille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumisade:
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
siis kissoissa ei oo mitään vikaa niin kauan ku ne on pallittomia/kohduttomia ja pysyy sisällä. mua vituttaa täälä kaupungissa noi saatanan irtokissat jotka kusee ja paskoo joka paikkaan mihin vaan pystyy :kieh: :kieh: :kieh: |O ymmärrän jos maatilalla on kissa vapaana pitääs hiiret ja rotat kuris, mut voi kun ihmiset tajuais siltäki eliminoida lisääntymiskyvn |O
Ota oikeasti lääkkees!!!!!
jaa, mitä lääkkeitä mahdat tarkottaa =) ei löydy kaapista ku buranaa, ja mitään reseptilääkkeitä ei oo määrätty...
 
Minun anoppini on flipannut aikoinaan kesken työpäivän ja aiheuttanut aika härdellin, onneksi ei ollut hoitoalalla. Käsittääkseni lääkitys oli silloin.

Nykyään on ihan o.k kun muistaa ja tajuaa parhaakseen syödä lääkkeet.
Kun tapasin hänet ensi kerran niin meni varmasti alle 5min kun huomasin että ihan kaikki ei ole kohdallaan. Kyllä skitsofrenia on ainakin sellainen mt-sairaus joka hyvinkin usein näkyy päälle pieninäkin asioina ja uskoisin suht nopeasti huomaavani jos lasteni hoitaja sairastaisi ko. tautia.

Mun mielestä kaikkia mt-sairauksia ei voi niputtaa yhteen, kyllä masentunut henkilö minusta sopii päiväkotiin töihin jos itse jaksaa mutta ei skitsofreniaa sairastava.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
äläkä ny Pamppelsson ihan oikeesti viitti verrata kissaa ihmiseen :) mun lapsi ei pasko sun lasten hiekkalaatikkoon, kuse sun autonrenkaisiin, kuistille, yms eikä se revi sun ulkona kuivuvia pyykkejä rikki =)
Toi kuulostaa siltä et asuisit jossain jossa vilisee kissoja :eek:
Täällä oravia on ihan hitosti, ja tekee ihan noita samoja juttuja, kuitenkaan en ole ajatellut kiivetä niiden pesään haulikon kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
siis kissoissa ei oo mitään vikaa niin kauan ku ne on pallittomia/kohduttomia ja pysyy sisällä. mua vituttaa täälä kaupungissa noi saatanan irtokissat jotka kusee ja paskoo joka paikkaan mihin vaan pystyy :kieh: :kieh: :kieh: |O ymmärrän jos maatilalla on kissa vapaana pitääs hiiret ja rotat kuris, mut voi kun ihmiset tajuais siltäki eliminoida lisääntymiskyvn |O
Tästä olen kyllä samaa mieltä, vihaan sitä, ettei jengi huolehdi elukoistaan.
Mutta en kuitenkaan olisi valmis tappamaan niitä kisuja. Ennemmin tappaisi ne ääliöt, jotka jättävät ne heitteille.
Sehän ei oikeuta ketään rääkkäämään eläimiä,mitä toi yks mesoaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
no sehän onki sitten kiva kun joku lämminsydäminen psykopaatti lastenhoitaja joskus flippaa ku penskat riehuu vähä liikaa....
Voi kuule, jos on diagnoosi saatu ja lääkkeet popsittu niin ei sitä kukaan niin vaan flippaa.
Mutta entäs jos tulee päivä, jolloin se ah niin mukava ja ihana hoitaja, jolla ei ole taustalla mt-ongelmia sekoaa? Jostain ne ongelmat katsos aina alkavat, ei se tausta kaikkea kerro.
Naulan kantaan!
Josta tulemmekin tähän mielet valaistavaan päätökseen, että älkäämme kukaan koskaan ikinä viekö lastaan mihinkään milloinkaan hoitoon!! :whistle:
MUTTA entäs jos mei ITE seotaan/flipataan/napsahdetaan??
Voi elämä, säälikäämme siis yhdessä omilla tahoillamme turvattomia lapsiraukkojamme, joilla ei ainoatrakaan todella turvallista paikkaa tässä maailmassa ole. Nih.
 
Ap ja lastentarhanope kelpaavat vallan mainiosti ainakin minun lasteni hoitajiksi =)
On mulla ystäväpiirissä ja suvussakin muutama ns. mielenterveysongelmainen, ja he ovat luotettavia, mukavia, jne. Minkäs he sille voivat, että sairastuivat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumisade:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
siis kissoissa ei oo mitään vikaa niin kauan ku ne on pallittomia/kohduttomia ja pysyy sisällä. mua vituttaa täälä kaupungissa noi saatanan irtokissat jotka kusee ja paskoo joka paikkaan mihin vaan pystyy :kieh: :kieh: :kieh: |O ymmärrän jos maatilalla on kissa vapaana pitääs hiiret ja rotat kuris, mut voi kun ihmiset tajuais siltäki eliminoida lisääntymiskyvn |O
Tästä olen kyllä samaa mieltä, vihaan sitä, ettei jengi huolehdi elukoistaan.
Mutta en kuitenkaan olisi valmis tappamaan niitä kisuja. Ennemmin tappaisi ne ääliöt, jotka jättävät ne heitteille.
Sehän ei oikeuta ketään rääkkäämään eläimiä,mitä toi yks mesoaa
kerro mulle kuinka kauan kissanpentu elää kun sitä ampuu päähän :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
no sehän onki sitten kiva kun joku lämminsydäminen psykopaatti lastenhoitaja joskus flippaa ku penskat riehuu vähä liikaa....
Voi kuule, jos on diagnoosi saatu ja lääkkeet popsittu niin ei sitä kukaan niin vaan flippaa.
Mutta entäs jos tulee päivä, jolloin se ah niin mukava ja ihana hoitaja, jolla ei ole taustalla mt-ongelmia sekoaa? Jostain ne ongelmat katsos aina alkavat, ei se tausta kaikkea kerro.
Naulan kantaan!
Josta tulemmekin tähän mielet valaistavaan päätökseen, että älkäämme kukaan koskaan ikinä viekö lastaan mihinkään milloinkaan hoitoon!! :whistle:
MUTTA entäs jos mei ITE seotaan/flipataan/napsahdetaan??
Voi elämä, säälikäämme siis yhdessä omilla tahoillamme turvattomia lapsiraukkojamme, joilla ei ainoatrakaan todella turvallista paikkaa tässä maailmassa ole. Nih.
Loistavasti sanottu :)
Ai niin, paitsi että eihän ME skitsahdeta, ne muut vaan :eek: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
no sehän onki sitten kiva kun joku lämminsydäminen psykopaatti lastenhoitaja joskus flippaa ku penskat riehuu vähä liikaa....
Voi kuule, jos on diagnoosi saatu ja lääkkeet popsittu niin ei sitä kukaan niin vaan flippaa.
Mutta entäs jos tulee päivä, jolloin se ah niin mukava ja ihana hoitaja, jolla ei ole taustalla mt-ongelmia sekoaa? Jostain ne ongelmat katsos aina alkavat, ei se tausta kaikkea kerro.
Naulan kantaan!
Josta tulemmekin tähän mielet valaistavaan päätökseen, että älkäämme kukaan koskaan ikinä viekö lastaan mihinkään milloinkaan hoitoon!! :whistle:
MUTTA entäs jos mei ITE seotaan/flipataan/napsahdetaan??
Voi elämä, säälikäämme siis yhdessä omilla tahoillamme turvattomia lapsiraukkojamme, joilla ei ainoatrakaan todella turvallista paikkaa tässä maailmassa ole. Nih.
Loistavasti sanottu :)
Ai niin, paitsi että eihän ME skitsahdeta, ne muut vaan :eek: :LOL:
Juuh, en minä ainakaan.
Minähän siis syön jo ESTOlääkityksenä ison kasan pillereitä mm. skitsofreniaan, maanis-depressiivisyyteen, paniikkihäiriöön, masennukseen, mielialahäiriöihin ja perskules vielä verenpaineeseenkin.
Etten vaan jumankauta kilahda kesken työpäivän ;)
 
Meri-Kaisla harm.
Juu, ei se mielenterveysongelma tarkoita sitä ettei olisi kykenevä hoitamaan työtänsä kunnolla. Kukaan meistä ei edes tiedä kuka kärsii ongelmista, sillä ei työnantajalla/työterveyslääkärillä ole mitään oikeutta sitä kertoa, eikä tarvikaan. Täysin terve (diagnoimaton ) ihminen voi olla epäempaattinen, itsekeskeinen, huolimaton, kyllästynyt työhönsä jne. Sellaista en lapsilleni hoitajaksi haluaisi. Ilmeisesti ihmiset edelleen kuvittelevat, että masentunut = hullu psykopaatti, vaikka nykyisin jo asiasta kerrotaan paljon ja vapaammin.

Ap:lle toivon paranemista, jotta saat kaikki voimavarasi käyttöön ja voit nauttia elämästä kunnolla.
 
En lukenut ketjun jokaista viestiä, mutta kirjoitan silti.

Minullakin on taustalla masennusta, kaksisuuntainen mielialahäiriö sekä paniikkihäiriötä. Olen ollut myös osastohoidossa useampaan otteeseen, että käyttänyt lääkkeitä. Tosin nyt en ole kahteen vuoteen lääkkeitä käyttänyt enkä myöskään terapiassa käynyt tou kokuun jälkeen.

Ja olen ollut minäkin päiväkodissa töissä sekä harjoittelussa. Ja ihan tietoisia ovat muut työntekijät olleet, mitä minun nuoruuteni on kuulunut. Enkä koko aikana yhtään pahaa sanaa asiasta saanut kuulla. Päinvastoin.

Ihmisella on sekä yksityiselämä, että ns. ulkopuolinen elämä. Eiköhän myös sellaisella ihmisellä, joka on joskus kärsinyt tai parhaillaan kärsii mielenterveysongelmista, ole oikeus olla työelämässä. Oli se sitten päiväkodissa tai kaupan kassalla.
 
puurot ja vellit
Muutamalla on mennyt puurot ja vellit sekaisin.

Masennus on kokonaan eri asia kuin että olisi pyskopaatti. !

psykiatrinen sairaus -diagnoosi on kokonaan eri asia kuin masennusdiagnoosi!!
 
Ja entäs ne muut sairaudet sitten?
Diabetes- entäs jos menee sokerit pyllylleen, verenpainetauti- mitäs jos suoni ratkee, migreeni- mitäs jos tulee tajun vievä kohtaus, allergiat- mitäs jos tulee anafylaktinen shokki, ja IHAN mikä vaan "tavansairaus"?
Entäs ne??

Koska kuitenkin, ihan kelle vaan voi tapahtua ja sattua ihan mitä vaan. Ihan terveellekkin.Tiedättekös.?

Optimaalista lintukotoa ette mistään löydä, se on saletti.
 

Yhteistyössä