Minä en ymmärrä naisia jotka kyttäävät miehen puhelimen ja sähköpostin!

• Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
saanko heittää yhden ajatuksen tähän (ilman että luen mitä olette yöllä tähän kirjoittaneet). tuli vaan mieleen....
Jos olette sitä mieltä että miehenne saa lukea postinne ja kännykkänne, annatteko tämän luvan siitä syystä että vastapainoksi sitten itse saatte/haluatte sen luvan.
Tämä voi olla usein syynä kyllä, että haluaa itse ne oikeudet omista syistään. ;)

Mä tunnen monta paria, joilla on tällainen tyyli, että "kaikki on yhteistä" ja jokaisella parilla on jonkinasteisia luottamusongelmia. Eli jos mies menee jonnekin, soitellaan 10 kertaa illan aikana perään, kotiintuloaikoja, tenttausta, missä oli ja kenen kanssa. Netistä katsotaan sivuhistoriat ja kenelle on sähköpostia lähetelty Jne. Onko mun ympäristöön sattunut sitten vaan sellaiset parit, joilla tämä "uteliaisuus" ei ole tervettä vai onko tämä sitten yleistä tässä avoimuuskulttuurissa?
meillä kyllä ihan molempien tahdostaon vapaata toimistaa . ei olla omistavia. ei epäillä toisiamme. ei ahdisteta. tiedän edeleen että monen on vaikea ymärtää tätä avoimuutta. mutta mun taas on vaikea ymmärtää tota että että ei voi avoimesti olla kaiki yhteistä

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja hubba:
Kyllä mun mies saa ihan vapaasti katsoa mun puhelinta ja mä sen,samoin sähköpostia. Pankkikortinkin tunnukset on molemmilla tiedossa. Välillä jos mulle tulee tekstari niin mies lukee sen mulle ääneen jos esim. tiskaan. ja ihan pyytämättäkin. Vessassakin voin käydä kusella vaikka mies ajaisi sielä partaansa. Yhdessähän tässä eletään ja lapsia kasvatetaan. Salaa ei tarvitse tehdä mitään jos on ihan lupa!
Niinpä.
samoin miettein

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minusta se on törkeyden huippu, vaikka mies olisikin ollut joskus pettäjä/jättäjä niin joku yksityisyys pitää ihmisellä olla sitä huolimatta.
sua ei nähtävästi oo koskaan petetty....? tiedä et ei uuden miehen vika jos edellinen petti, mut on vaikea luottaa...

Alkuperäinen kirjoittaja August:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Alkuperäinen kirjoittaja milana harmailee:
Meilläkait on sähköpostit auki toisten näkösällä ja kännyköitä käytetään välillä vuorotellen (siis myös kortteja ja numeroita sekaisin).. Ei kyllä loukkaa yksityisyyttä kun ei ole mitään salattavaa..
meillä myös näin.
Meillä kans noin!
Monesti vielä pyydän ukkoani lukemaan mun s.postit jos en pääse koneelle itse!
Tietääkö ne sinulle sähköpostia lähettäneet ihmiset tästä? Mä olisin raivoissani, jos lähettäisin esim. ystävälleni postia ja miehensä lukisi sen.

tässäpä se on koska postilla kuin muullakin kahdenkeskisellä viestillä on se lähettäjä ja vastaanottaja. En minä ainakaan (jos nyt vaikka peräpukamistani tosielle synnyttäneella ystävättärelleni kertoisin tai orgasmivaikeuksistani) välttämättä koe että sellaine viestintä on kaikilel avointa ja kuuluu kellekään muulle kuin vastaanottajalle.

Alkuperäinen kirjoittaja hullut:
Alkuperäinen kirjoittaja August:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Alkuperäinen kirjoittaja milana harmailee:
Meilläkait on sähköpostit auki toisten näkösällä ja kännyköitä käytetään välillä vuorotellen (siis myös kortteja ja numeroita sekaisin).. Ei kyllä loukkaa yksityisyyttä kun ei ole mitään salattavaa..
meillä myös näin.
Meillä kans noin!
Monesti vielä pyydän ukkoani lukemaan mun s.postit jos en pääse koneelle itse!
Tietääkö ne sinulle sähköpostia lähettäneet ihmiset tästä? Mä olisin raivoissani, jos lähettäisin esim. ystävälleni postia ja miehensä lukisi sen.
Kun minä lähetän sähköpostia ystävilleni niin oletan kyllä, että sen lukee vain tämä kyseinen henkilö jolle sen lähetän!!!! Kirjoitan hyvinkin henkilökohtaisia asioita. Ihan kamalaa jos naisilla on tapana jakaa kaikki miestensä kanssa! Eihän tässä uskalla kohta enää edes s.postia lähettää!!!
Kyllä mulla oma mies on se ihminen jonka kanssa jaan eniten asioita elämässäni (ei ystävät) eikä meillä ole mitään asioita mitä ei toisille voisi kertoa. Ja meillä ei lueta toisten sähköposteja, mutta tuo eräs kommentti, että tietääkö ne sähköpostin lähettäjät, että mies saattaa lukea ne heidän lähettämät postit niin miksi pitäisi tietää? Jokainen lähettäköön omalla vastuulla edelleenkin netissä kaikki viestit ja puhelimella. Ethän sä voi tietää sitäkään jos suullisesti kerrot jollekin "salaisuuden" etteikö se tieto leviä eteenpäin.

Yhteistyössä