Minä en ymmärrä naisia jotka kyttäävät miehen puhelimen ja sähköpostin!

• Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Mä en ymmärrä myöskään miehiä jotka tekevät samoin.
en ole koskaan kuullut että miehet tekisi tätä. Ei ainakaan tuttavapiirissä. Naisia on kyllä useampia.
Minä voisin antaa parikin esimerkkiä tuollaisista miehistä... :whistle: |O Minä olen vähän turtunut kyttäämiseen, se ei hirveästi herätä tunteita, meillä kotona kun ratsattiin kaikki. Kirjoitin päiväkirjanikin saksaksi, ettei äiti ymmärtäisi.

vieras

tuollaisilla kyttääjillä ei ole omaa elämää ollenkaan, parisuhteessa ei todellakaan ole normaalia että KAIKKI "jaetaan".

minun sähköpostejani/tekstiviestejäni ei todellakaan lue kukaan muu kuin minä, vaikkei niissä mitään salaista sinänsä olekaan.

ihan mielenkiinnosta, mies varmaan tietää pankkikorttinne tunnusluvunkin?

Pastori
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Mä en ymmärrä myöskään miehiä jotka tekevät samoin.
en ole koskaan kuullut että miehet tekisi tätä. Ei ainakaan tuttavapiirissä. Naisia on kyllä useampia.
Musta se kertoo aka paljon siitä ettei arvosta itseään. Vähänkö noloa kyttäillä toista oli kyseessä sitten mies tai nainen. Ja kyllä! Miehet tekee tätä myös.. Nimim. kirjoitimpa kerran "vale" kirjeen kun epäilin lukevan oikeita. Kiinni jäi kun alkoi asiasta kiehumaan.

Hanna
Minäpä tiedän myös miehen joka kyttää vaimonsa puhelinta. Tästä syystä mä en tälle kaverille paljon puhu ja kirjottele omista henk.koht. asioista. Ja muutenkin on ärsyttävää kun tietää, että joka kerta kun jotain lähettelet niin mies takuuvarmasti lukee ne. Ja kaiken lisäksi tämä mies on vielä sellanen hölösuu, että kaikki tietää sen jälkeen mun asiat.

ellukka1
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuollaisilla kyttääjillä ei ole omaa elämää ollenkaan, parisuhteessa ei todellakaan ole normaalia että KAIKKI "jaetaan".

minun sähköpostejani/tekstiviestejäni ei todellakaan lue kukaan muu kuin minä, vaikkei niissä mitään salaista sinänsä olekaan.

Kyllä mulla ainakin ihan oma elämä on, kavereilla käydään ihan yksikseen,lenkkeilemässä tms. Juu kyllä mieheni tietää pankkikorttini tunnuksen kun en itse sitä ikinä muista :p

minusta jos naimisiin mennään ja yhteen muutetaan eletään elämää yhdessä ilman salaisuuksia toiselta,yksityisyyttä saa pysymällä sinkkuna=).

ei mua haitannu jos avokki oli lukenut txt joka oli tullut mulle,jos känny oli vaik jääny kotiin tms.

silloinkin opiskelu aikana kämppiksen kanssa(tyttö),käytettiin esim.kännyi sekasin,toinen saatto vastaa jos toinen unohti kännyn perään(puheluihin sekä txt)

käytettiin jopa vaatteita sekasin,pankkitilit oli ainoat mitä ei jaettu.

minusta on paljon omituisenpaa jos on esim.naimisissa eikä pysty oikeesti jakaa elämäänsä toisen kanssa,tiedän jopa erään joka harkitsi avioeroa tämän takia kun tunsi että mies loukkaa yksityisyyttä(naisen jäi pettämisestä kii sillein)ja vaahtoaa miehestä kuinka kamala hän on. oli siinä omassa pokassa pitelemistä.

PahaSilmä

Miksei tietäisi pankkikorttini tunnuslukua?

Eikö tuo osoita enemmän epäluottamusta, että kaikki on niin salaista?

metsänpeitto

No mä tiedän miehen sähköpostin yms salasanat ja tunnukset, tiedän sen pin-koodin, pankkikortin tunnusluvun. Ja mies tietää mun, tosin sillä on huonompi muisti joten en ole ihan varma että tietääkö se niitä edelleen :D Hyvä kun se muistaa edes mun puhelinnumeroni.

Kyllä ne on ihan käytännön syistä tullut jaettua, esim olen pyytänyt miestä katsoon jotain mun puolesta mun posteista, tai päin vastoin. Tai että ollaan nostettu jostain syystä toisen tililtä rahaa tai maksettu toisen electronilla tms.

Tosin on mun pakko lisätä se, että jos puolisolla olisi tapana epäillä minua jostain ja vahtia minua, niin näitä tietoja en varmaankaan olisi hänen kanssaan jakanut. En vaan jaksa uskoa siihen, että miehellä olisi mitään mielenkiintoa noita mitenkään vahtia.

No en minäkään ymmärrä. :/
Meillä on tosin yksi yhteinen sähköposti, toi mesen siis. Sinne ei mun kaverit ainakaan kuulumisia ikinä lähettele, vaan ne lähetetään mun omaan sähköpostiin (juu niissä ei oo mitään salaista). Pankkikortin tunnuslukuja ei tiedetä eikä kytätä. Mun puhelimeen ei miehellä ole mitään asiaa koskea.
Eri asia on jos ollaan yhdessä sovittu että kaikki jaetaan. Mutta kiitos ei salaa kyttäämiselle.

Hanna
Pakko kommentoida tohon pankkikortin tunnuslukujen tietämiseen. Meillä siis tiedetään toistemme tunnusluvut vaikka muuten ei puhelimia kytättäiskään ja sähköposteja luettas. Ja kyllä meilläkin saatetaan sanoo et kato keneltä viesti tuli ja joskus pyytää lukemaankin. Mut ei meillä toisten viestejä mennä lukemaan jälkeenpäin ja varsinkaan sähköposteja.

hubba
Kyllä mun mies saa ihan vapaasti katsoa mun puhelinta ja mä sen,samoin sähköpostia. Pankkikortinkin tunnukset on molemmilla tiedossa. Välillä jos mulle tulee tekstari niin mies lukee sen mulle ääneen jos esim. tiskaan. ja ihan pyytämättäkin. Vessassakin voin käydä kusella vaikka mies ajaisi sielä partaansa. Yhdessähän tässä eletään ja lapsia kasvatetaan. Salaa ei tarvitse tehdä mitään jos on ihan lupa!

PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja hubba:
Kyllä mun mies saa ihan vapaasti katsoa mun puhelinta ja mä sen,samoin sähköpostia. Pankkikortinkin tunnukset on molemmilla tiedossa. Välillä jos mulle tulee tekstari niin mies lukee sen mulle ääneen jos esim. tiskaan. ja ihan pyytämättäkin. Vessassakin voin käydä kusella vaikka mies ajaisi sielä partaansa. Yhdessähän tässä eletään ja lapsia kasvatetaan. Salaa ei tarvitse tehdä mitään jos on ihan lupa!
Niinpä.

tekstiviestit, sähköpostit ja kirjeet ovat YKSITYISIÄ. niitä EI lue kukaan muu. jos lukee, hän on epäluuloinen kyttääjä. =)

lähettäjähän aina olettaa viestin saapuvan vain vastaanottajalle.

nim. miehen puhelinta luin ja kiinni jäi :xmas:

:wave: näin.
mä en okein käsitä sitä kun väkisin yritetään olla niin itsenäisiä ja omaa yksityisyyttä pitää olla. ehkä se sopii toisille. ei kyllä meille sovi. Meistä on ihanaa kun kaikki on avointa meidän välillä.

vieras
Mä en pidä ajatuksesta, että jonkun toisen mies lukisi esim. mun yksityisiä mietteitä, joita haluaisin luotettavan kaverin kans jakaa. Eikä ystävänikään pitäis siitä, että mieheni tietäis heidän kaikki asiat vaikka samaan ystäväpiiriin kuulutaankin. Kunnioitan ystäviäni ja miehen yksityisyyttä ja ei lueta toistemme posteja, sähköposteja tai tekstareita.

toistemme sähköposteja ja tekstiviestejä ei lueta, mutta molemmilla on toisen pankkitilin käyttöoikeus. Pankkitili ja yhteiset rahat on kuitenkin eri asia kuin toisen viestien tonkiminen. eli ei kuitenkaan tongita sitäkään mitä toinen kortilla ja missä maksanut. mies tosin luottokorttilaskuja maksellessaan tarkastaa ulkomaiset suoritukset eli olenko minä tosiaan jotakin netin kautta maksanut vai onko korttini joutunut jotenkin väärinkäytetyksi. Eli ei uteliaisuuttaan vaan ihan vaan "turvallisuuden" vuoksi

PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
toistemme sähköposteja ja tekstiviestejä ei lueta, mutta molemmilla on toisen pankkitilin käyttöoikeus. Pankkitili ja yhteiset rahat on kuitenkin eri asia kuin toisen viestien tonkiminen. eli ei kuitenkaan tongita sitäkään mitä toinen kortilla ja missä maksanut. mies tosin luottokorttilaskuja maksellessaan tarkastaa ulkomaiset suoritukset eli olenko minä tosiaan jotakin netin kautta maksanut vai onko korttini joutunut jotenkin väärinkäytetyksi. Eli ei uteliaisuuttaan vaan ihan vaan "turvallisuuden" vuoksi
Mutta ei se ole mitään tonkimista. kukapa niitä nyt tonkisi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Mutta ei se ole mitään tonkimista. kukapa niitä nyt tonkisi. :)
jos epäillen lukee toisen viestejä niin tonkimista se on. Ei minua kiinnosta mitä miehen kaverit hänelle kirjoittaa tai saako peräti joltakin naispuoliselta tuttavalta jonkun tekstarin. Eikä minun miestäni kiinnosta "akkojen höpinät" sähköposteissa. jos alkaisi kiinnostaa, niin epäilyttäisi pian että mitä epäilee.
Eli kirjesalaisuus on olemassa vaikka ei ole mitään salattavaa. meillä mies vie sen vielä niin pitkälle ettei saa edes minun nimelläni tullutta mainospostia roskistettua.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
mä en okein käsitä sitä kun väkisin yritetään olla niin itsenäisiä ja omaa yksityisyyttä pitää olla. ehkä se sopii toisille. ei kyllä meille sovi. Meistä on ihanaa kun kaikki on avointa meidän välillä.
Samoilla linjoilla mennään

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Näin myös meillä :D

Yhteistyössä