Minä en ymmärrä naisia jotka kyttäävät miehen puhelimen ja sähköpostin!

• Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
milana harmailee
Meilläkait on sähköpostit auki toisten näkösällä ja kännyköitä käytetään välillä vuorotellen (siis myös kortteja ja numeroita sekaisin).. Ei kyllä loukkaa yksityisyyttä kun ei ole mitään salattavaa..

Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minusta se on törkeyden huippu, vaikka mies olisikin ollut joskus pettäjä/jättäjä niin joku yksityisyys pitää ihmisellä olla sitä huolimatta.
Samaa mieltä. Ei kai se sen uuden kumppanin syy ole, jos entinen ollut uskoton tms. Ei käsitä tämäkään ei.

meillä ei kasota toisen kännykkää tai sähköpostia. Mutta jos tulisi epäilyä niin sitten tietty kasotaan.. .. se on selvä, mutta ei ole tullut mieleeni viellä 3 vuoden aikana epäillä... olen joskus alussa katsonut kännykän ihan vaan tarkistaakseni luotettavuutta...
mustasukkaisuudestakin voi päästä eroon(kokemuksella) =)

PahaSilmä
Ei meillä kummallakaan ole mitään niin salaista ettei toinen voisi nähdä/lukea. Tottahan me molemmat tiedetään, mitä toinen puuhailee.

Yksityisyyttä on sitten vessassa käyminen.

kai se on joku luottamuspula jos salaa kurkitaan. taas musta outoa ettei kumppani sais toisen puhelimeen tai sähköpostiin katsoa tai avata kirjettä joka on tullut.
meillä noi kaikki vapaata. käytetään toistemme puhelimia. mä äytän miehen sähköpostia en oo jaksanut omaa tehdä.

eli yirtä sinä ymmärtää että jollain niin valinta että kaikki yhteistä .ei mitään syytä että ettei lukis toisen posteja.Mä yritän ymmärtää teidän tapaa etti saa katsoa.
Jameille ei siis kaverit lähettetle mitään henkilökohtaisia juttuja vaan kertoo ne kyllä päin naamaa tai soittaa

Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja papriks:
En ikinä laittaisi viestiä tai postia kaverilleni jos tietäisin että sen ukko lukee mitä olen kirjoittanut, se on jo minun yksityisyyden loukkaamista.
Tämä on totta juu. En minäkään moista halua.

Ajatteletteko te toisten postien lukijat sitä toista osapuolta lainkaan, siis sitä lähettäjää?

tossuliini
En mäkään ymmärrä, meillä on yksityistä sähköpostit, puhelin, kirjeet ym, ei tulisi mieleenkään mennä miehen sähköpostia kattoo ja sitäpaitsi en edes tiedä salasanojakaan millä pääsisin sinne eikä ole kiinnostustakaan, ei mun mies tee sitä mulle niin miksi tekisin hälle saman, typerää.

PahaSilmä
Ei mulle kukaan lähettele mitään arkaluontoista. Jos lähettää, niin mainitsen siitä sitten miehelle erikseen. Meillä on yhteiset kaverit. Kaikenlaisista asioista tietää meillä koko kaveripiiri. Itse ainakin ajattelen, että jos kerron ystävälleni jotain, hänen miehensäkin kuulee siitä. Mutta minä ajattelen muutenkin niin, että ystäväni mies on myös minun ystäväni.

Meillä puhelimia käyttää molemmat ja sähköpostit on ihan välillä auki et saa kumpikin vapaasti kattoo jos tahtoo,kummallakaan mitään salattavaa...
toikin on aika kakspiippunen juttu,meinaan jos naimisissa esim on ja toinen kysyy et sait viestin joltain,toinen kehuu et joo, mutta ei kuulu sulle niin voi olla vähän aikaa et :eek: ja ruveta miettii et onko salattavaa..

Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:
Meillä puhelimia käyttää molemmat ja sähköpostit on ihan välillä auki et saa kumpikin vapaasti kattoo jos tahtoo,kummallakaan mitään salattavaa...
toikin on aika kakspiippunen juttu,meinaan jos naimisissa esim on ja toinen kysyy et sait viestin joltain,toinen kehuu et joo, mutta ei kuulu sulle niin voi olla vähän aikaa et :eek: ja ruveta miettii et onko salattavaa..
No meillä tuo toimii niin, että kukaan ei kysele. :D Jos on kerrottavaa, se kerrotaan. Muuten luotetaan siihen, että toinen kertoo, jos on jotain toiselle kuuluvaa. Ei siinä mitään ongelmaa ole!

Henna
Mä ymmärrän, jos on sellainen tilanne että jommallakummalla on painavia syitä epäillä toisen luotettavuutta. Joo, tokihan sitä voi kysyä toiselta että petätkö, mutta millä todennäköisyydellä se pettäjä vastaa että "kun kerran otit asian puheeksi, niin joo, on mulla yks toinen"

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja papriks:
En ikinä laittaisi viestiä tai postia kaverilleni jos tietäisin että sen ukko lukee mitä olen kirjoittanut, se on jo minun yksityisyyden loukkaamista.
Tämä on totta juu. En minäkään moista halua.

Ajatteletteko te toisten postien lukijat sitä toista osapuolta lainkaan, siis sitä lähettäjää?
Meillä kyllä jutellaan kasvotusten tai puhelimessa kaikki salaisemmat asiat..Tai jos nään miehen kännykkään tulevan viestin joltai hänen kaverilta niin ei mulla kiinnosta sitä lukea..eikä kyllä miehelläkää minun kavereilta tulleita viestejä.. Ei meillä jaeta ystävien salaisuuksia keskenämme.

Alkuperäinen kirjoittaja Henna:
Mä ymmärrän, jos on sellainen tilanne että jommallakummalla on painavia syitä epäillä toisen luotettavuutta. Joo, tokihan sitä voi kysyä toiselta että petätkö, mutta millä todennäköisyydellä se pettäjä vastaa että "kun kerran otit asian puheeksi, niin joo, on mulla yks toinen"
:LOL: joo ei varmaan kovin isolla todennäkösyydellä..

mutta tarviiko niitä katsoa siis ,että epäilee toisen pettämistä yms?
jos luottamus on niin miksei voi jakaa toisne kanssa ihan tollasia arkipäivä asioita,jos mä nyt kehuisin miehelle ettet koske mun puhelimeen ni varmaan hän miettis et ai,siellä onkin jotain mikä ei ole hälle tarkoitettu..
naimisiin mennessä luvattiin jakaa kaikki myötä ja vasta mäessä,tarkoittaen myös puhelimia yms :D
jokainen tekee tyylillään,ei koskaan ole mihinkään asiaan kaikkia miellytävää ratkaisua =)

ellukka1
Alkuperäinen kirjoittaja milana harmailee:
Meilläkait on sähköpostit auki toisten näkösällä ja kännyköitä käytetään välillä vuorotellen (siis myös kortteja ja numeroita sekaisin).. Ei kyllä loukkaa yksityisyyttä kun ei ole mitään salattavaa..
meillä myös näin.

Yhteistyössä