Gluteus maximus
Minusta se on törkeyden huippu, vaikka mies olisikin ollut joskus pettäjä/jättäjä niin joku yksityisyys pitää ihmisellä olla sitä huolimatta.
Samaa mieltä. Ei kai se sen uuden kumppanin syy ole, jos entinen ollut uskoton tms. Ei käsitä tämäkään ei.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Minusta se on törkeyden huippu, vaikka mies olisikin ollut joskus pettäjä/jättäjä niin joku yksityisyys pitää ihmisellä olla sitä huolimatta.
Tämä on totta juu. En minäkään moista halua.Alkuperäinen kirjoittaja papriks:En ikinä laittaisi viestiä tai postia kaverilleni jos tietäisin että sen ukko lukee mitä olen kirjoittanut, se on jo minun yksityisyyden loukkaamista.
No meillä tuo toimii niin, että kukaan ei kysele. Jos on kerrottavaa, se kerrotaan. Muuten luotetaan siihen, että toinen kertoo, jos on jotain toiselle kuuluvaa. Ei siinä mitään ongelmaa ole!Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:Meillä puhelimia käyttää molemmat ja sähköpostit on ihan välillä auki et saa kumpikin vapaasti kattoo jos tahtoo,kummallakaan mitään salattavaa...
toikin on aika kakspiippunen juttu,meinaan jos naimisissa esim on ja toinen kysyy et sait viestin joltain,toinen kehuu et joo, mutta ei kuulu sulle niin voi olla vähän aikaa et ja ruveta miettii et onko salattavaa..
Minkälainen idiootti menee naimisiin ÄMMÄN kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja jotain rajaa:Minkälainen idiootti antaa sähköpostinsa salasanan ämmälle?
Meillä kyllä jutellaan kasvotusten tai puhelimessa kaikki salaisemmat asiat..Tai jos nään miehen kännykkään tulevan viestin joltai hänen kaverilta niin ei mulla kiinnosta sitä lukea..eikä kyllä miehelläkää minun kavereilta tulleita viestejä.. Ei meillä jaeta ystävien salaisuuksia keskenämme.Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Tämä on totta juu. En minäkään moista halua.Alkuperäinen kirjoittaja papriks:En ikinä laittaisi viestiä tai postia kaverilleni jos tietäisin että sen ukko lukee mitä olen kirjoittanut, se on jo minun yksityisyyden loukkaamista.
Ajatteletteko te toisten postien lukijat sitä toista osapuolta lainkaan, siis sitä lähettäjää?
joo ei varmaan kovin isolla todennäkösyydellä..Alkuperäinen kirjoittaja Henna:Mä ymmärrän, jos on sellainen tilanne että jommallakummalla on painavia syitä epäillä toisen luotettavuutta. Joo, tokihan sitä voi kysyä toiselta että petätkö, mutta millä todennäköisyydellä se pettäjä vastaa että "kun kerran otit asian puheeksi, niin joo, on mulla yks toinen"
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Minusta se on törkeyden huippu, vaikka mies olisikin ollut joskus pettäjä/jättäjä niin joku yksityisyys pitää ihmisellä olla sitä huolimatta.
meillä myös näin.Alkuperäinen kirjoittaja milana harmailee:Meilläkait on sähköpostit auki toisten näkösällä ja kännyköitä käytetään välillä vuorotellen (siis myös kortteja ja numeroita sekaisin).. Ei kyllä loukkaa yksityisyyttä kun ei ole mitään salattavaa..