minä en uskaltais alkaa pph:ksi

  • Viestiketjun aloittaja äiti kolmelle
  • Ensimmäinen viesti
äiti kolmelle
sen jälkeen kun olen lukenut tältä palstalta mitä mammat on mieltä ja kuin tarkkoja omista pilteistään. Vähän mua ressais olla pph.

Että tämmönen ilmotusluontonen asia teille vaan.
 
Mä uskaltaisin, mutta haluaisin olla erilainen pph, sellainen johon vanhemmat luottavat ja lapset tulevat joka päivä innoissaan.

Omasta kokemuksesta tiedän, että niitä paskoja on todella paljon, mutta on myös niitä helmiäkin.
 
niin
Kyllä saa tarkkana olla lapsistaan, huolehtimistahan se on. Turvallisuus on tärkeää, jälkikäteen viisaus on turhaa ja jossittelu, jos onnettomuus sattuu sen takia, että hoitaja on suurpiirteinen!
 
ap
tottakai turvallisuus on tärkeää mutta koskaan ei voi tietää mistä vedetään herneet nenään. Teet niin tai näin niin aina on joku tyytymätön. Eipä ois mun hommaa. Hyvä tietää ennen kuin on sille alalle erehtynyt.
 
v
voi kyllä niitä hyviäkin näkee joskus,,yhdestä ajattelin että tuonne mä haluaisin mun lapseni.
haluaisitko sinä että pph vetäisi sinun 2 vuotiastasi vaatteista sisälle niin että jalatkin vaan raahautuvat mukana?
 
Kiitos PPH
Tätä palstaa kun lukee niin saa usein todeta, että meille on sattunut todellinen helmi perhepäivähoitaja. Meillä hoitosuhde toimii loistavasti ja hän on sitoutunut lapsen sairaudenhoitoon todella hyvin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja v:
voi kyllä niitä hyviäkin näkee joskus,,yhdestä ajattelin että tuonne mä haluaisin mun lapseni.
haluaisitko sinä että pph vetäisi sinun 2 vuotiastasi vaatteista sisälle niin että jalatkin vaan raahautuvat mukana?
no en.

 
tuttu
En mäkään alkais, mutta eri syistä.
Yksi hyvä syy on se, että kun oma lapsi sairastaa, ollaan ilman palkkaa.

Tiedän useita hoitajia ja vielä useampia hoidettavia enkä ole koskaan pahaa sanaa kuullut kenenkään sanovan. Olisko esimiehessä vika, jos hoitaja on epäpätevä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tottakai turvallisuus on tärkeää mutta koskaan ei voi tietää mistä vedetään herneet nenään. Teet niin tai näin niin aina on joku tyytymätön. Eipä ois mun hommaa. Hyvä tietää ennen kuin on sille alalle erehtynyt.
No, sama pätee myös esim. bussikuskeihin ja kaupan kassoihin.
 

Yhteistyössä