Minä, 35v, suunnittelen autokouluun menoa..

  • Viestiketjun aloittaja vanha raato ratin taakse?
  • Ensimmäinen viesti
vanha raato ratin taakse?
Ajaminen pelottaa,olen ajanut viimeksi muksuna isovanhempin pihatiellä(osuin siihen ainooseen mäntyyn...)joskus vuonna vasara ja kirves..

Kokemuksia kaipaisin teiltä,jotka ootta kortinne suorittaneet hiukan vanhempana..

Lisätunnit ajoon?Muuta??
 
Luulisin että ajo-opettajat osaa sanoa koska olet valmis siihen inssiin ja suosittelevat sitten niitä lisä tunteja sen perusteella miten opit ajamaan.

Itse aloitin se autokoulun n20v sitten mutta ei rahat riittäneet joten jäi kortti saamatta silloin. Nyt sitten suunnitelen josko sen kortin kumminkin hommaan helpottaisi tätä elämää ihan hirveesti. Siis tuota lasten hoitoon kuskaamista ja kaupassa käyntejä ym ym....
Meillä kun tuo auto seisoo tarpeettomana tuossa parkkipaikalla viikot kun mies ei sitä tarvitse tuohon 900m työmatkaan vältämättä eikä vapaallakaan mielellään aja kun työaika menee auton ratin takana.
 
Itse ajoin korttini heti kun mahdollista.
Lähipiirissä kuitenkin viimeisin esimerkki on äitini kaveri, joka maksoi itselleen 50v.-lahjaksi autokoulun.

Lisätunteja meni rutkasti, eikä inssikään ihan ekalla läpi. Mutta nyt on erittäin tyytyväinen, että teki sen ja jaksoi sitkeästi niin kauan, että pääsi siitä inssistäkin kunnialla.
Ja ikääkin kuitenkin 15v enemmän kuin ap:lla, eli et sä välttämättä niin hirveästi niitä tunteja tarvitse siihen normaalin päälle.

Tsemppiä "opiskeluun" :flower:
 
Mimosan äippä
Äitini ajaa paraikaa, ikää on 45vuotta. Ihan hyvin on mennyt autokoulu, kirjallisista juuri selvisi ekalla yrittämällä ja autokoulun opettaja suositteli et ottaisi vielä pari lisäajotuntia ennen inssiä. Kyllä se vanhemmallakin iällä sujuu...ehkei kannata kertoa asiasta koko suvulle...meillä vaan koko ajan tiedustellaan äitini kortin saannista ja manataan piruja seinille...harmittaa äitini puolesta.
 
Levoton sielu
Mulle mies oli järkännyt 30v synttäriksi autokouluun menon.Oli siis ilmottanut mut sinne.
Siinäpä sitä sitten suurinpiirtein kakat housussa ja vapisten marssin..Mä oon jännittäjä luonne...Läpi meni,pari lisä tuntia ajoin.Omasta pyynnöstä,kun olin jotenkin epävarma omasta ajostani.
 
vieras
Mä olen pelännyt ennen autokouluun menoa aina sitä ajamista, että miten sitä oppii ajamaan. Sähläänkö liikaa jne. Olipa muuten tosi hauskaa eka kerta auton ratissa parkkipaikalla..........

Ihan hyvin meni autokoulu kumminkin. Välillä jouduin kyllä pinnistelemään (lähinnä muistiani), sillä mulla oli vielä "raskausaivot". :D Pienokainen oli 7kk ikäinen, kun lähdin autokouluun.

Inssi meni tokalla läpi. Lisäajotunteja inssiä varten piti ottaa pari kertaa lisää, muistaakseni.


Kyllä sitä oppii ja uskaltaa mennä sinne ratin taakse vielä vanhempanakin! Onnea koitokseen!
 

Yhteistyössä