Minä voin jo kertoa mitä mies osti minulle lahjaksi - voitte arvostella :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

--

Vieras
Oral-sähköhammasharjan.
Canonin 12megajotain (vai mikä se on) digikameran.
Pari yöpaitaa, jotka itse valitsin.
Kannettavan, 4gt vai mitä se on.

Eikä mitään muuta, nuo kaikki ovat itse toivomiani, olisi voinut jonkun hempeilylahjan sekaan laittaa tai voi olla että on jonkun kultahelyn hommannut, jota en tosin usko

Pitääkö ukko nyt haukkua vai kehua??

Sama mies osti minulle Chanel 5 hajuvettä pari viikkoa sitten,

ihana mielikuva: sinä krapulassa pakkailemassa lsten lahjat ja mietit että mitä vielä voisit miehellä itsellesi ostattaa. Miten olisi kullanvärinen mersu? tai minkkiturkki (sellainen tuksu-tyylinen) ? Vai onko sulla jo ne?

Alkuperäinen kirjoittaja : ):
ihana mielikuva: sinä krapulassa pakkailemassa lsten lahjat ja mietit että mitä vielä voisit miehellä itsellesi ostattaa. Miten olisi kullanvärinen mersu? tai minkkiturkki (sellainen tuksu-tyylinen) ? Vai onko sulla jo ne?
:D en varsinainen valioyksilö kuvittelekaan olevani, itsekäs..

Ihania lahjoja ja kalliita :D
Itse en saa mitään, oma lapseni on vielä niin pieni ettei osaa ostaa ja muilta en saa. Tulee se joulumieli siitäkin kun ostaa omalle lapselleen lahjoja <3

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Oral-sähköhammasharjan.
Canonin 12megajotain (vai mikä se on) digikameran.
Pari yöpaitaa, jotka itse valitsin.
Kannettavan, 4gt vai mitä se on.

Eikä mitään muuta, nuo kaikki ovat itse toivomiani, olisi voinut jonkun hempeilylahjan sekaan laittaa tai voi olla että on jonkun kultahelyn hommannut, jota en tosin usko

Pitääkö ukko nyt haukkua vai kehua??

Sama mies osti minulle Chanel 5 hajuvettä pari viikkoa sitten,

Taidat olla aika iäkäs jos chanel vitosta käytät? Karsea haju...

Alkuperäinen kirjoittaja yh:
Itse en saa mitään, oma lapseni on vielä niin pieni ettei osaa ostaa ja muilta en saa. Tulee se joulumieli siitäkin kun ostaa omalle lapselleen lahjoja <3

Voih!! :( Saanko kysyä mistä päin olet? Mä haluaisin muistaa sua jollain joululahjalla...

Alkuperäinen kirjoittaja yh:

Täällä toinen yh :wave:
En mäkään saa keneltäkään lahjoja, mut mä ostan ite itelleni nykyään pari pakettia ja paketoinkin ne ja laitan kuusen alle lapsen lahjojen sekaan.
Eipähän tartte lapsenkaan ihmetellä miks äiti ei saa ollenkaan lahjoja :D