Mulla on jääkaapissa odottamassa eilinen salaatinloppu ja riisi sekä rasia pippurimarinadissa makoilevia broilerin fileepihvejä. Tarkoitus olisi paistaa tuo riisi sipulin kanssa ja sitten nuo pihvit erikseen. Sitten nämä kaikki olisi tarkoitus syödä. Olen tänään palstalla oppinut, että jos pihvit on valmiiksi marinoituja, en voi sanoa meneväni laittamaan ruokaa. Miten minä sitten voin tämän aikeeni teille palstalaisille yksiselitteisesti informoida (kun pakkohan se on kuitenkin kertoa!)? Miten sen sanon: "Menen paistamaan pihvejä ja riisiä" vai "Menen laittamaan epäruokaa"? Vai voinko sanoa, että "Menen puoliksi tekemään ruokaa", kun sitä riisiä kuitenkaan ei ole marinoitu? Toisaalta edes se sipuli ei ole kasvanut kotipihassani :'( Kertokaa nyt mulle, pliis!
Entä onko minun - huonon äidin ja huonon vaimon - sitten, kun perheeni on tumpannut kaikki nämä myrkyt itseensä, syytä mennä piiskaamaan itseni saunan taakse?
Entä onko minun - huonon äidin ja huonon vaimon - sitten, kun perheeni on tumpannut kaikki nämä myrkyt itseensä, syytä mennä piiskaamaan itseni saunan taakse?